شبی که حسینی کاپیتان نبود
کاپیتان دو تیم استقلال و پرسپولیس، در دربی ۱۰۴ عملکرد متفاوتی از هم نشان دادند. در زمانی که هواداران استقلال با سنگ و بطری مانع از ادامه بازی شده بودند، این کاپیتان پرسپولیس بود که با متانت تمام آنها را دعوت به آرامش کرد.
  • ۳ ساعت قبل
  • 00
شبی که حسینی کاپیتان نبود
تفاوت رفتار دو کاپیتان در دربی ۱۰۴
تفاوت رفتار دو کاپیتان در دربی ۱۰۴
مهدیار مظهریخبرنگار

در شهرآورد ۱۰۴ رفتار متفاوتی را از سوی کاپیتان‌های دو تیم شاهد بودیم. سید حسین حسینی که همچنان عملکردش در چند دربی اخیر چندان مطلوب نبوده، در این مسابقه هم علیرغم چند واکنش خوب در نیمه اول، با خروجی اشتباه زمینه ساز تک گل بازی شد. با این وجود بعد از سوت پایان بازی تنها بازیکن استقلال که از هواداران عذرخواهی کرد، رامین رضائیان بود.

این در حالی است که حسینی به عنوان رهبر آبی‌ها می‌توانست با یک عذرخواهی کوچک از هواداران، رفتار و روحیه حرفه‌ای خود را به نمایش بگذارد. حسینی خوب می‌داند که هواداران استقلال از عملکرد او تا به اینجای لیگ راضی نیستند. شماره یک آبی‌ها در پنج هفته ابتدایی هنوز موفق به ثبت حتی یک کلین‌شیت هم نشده و این اتفاق هواداران استقلال را که به گل نخوردن عادت کرده بودند، دلخور کرده است. 

با در نظر گرفتن این موارد حسینی می‌توانست با یک عذرخواهی ساده، اعتماد‌ جامعه هواداری را دوباره جلب کند اما او تصمیم به سکوت گرفت. در مقابل اما امید عالیشاه با رفتار تحسین برانگیز خود در برابر هواداران رقیب، پختگی و حرفه‌ای بودن خود را به نمایش گذاشت. در زمانی که هواداران استقلال با سنگ و بطری مانع از ادامه بازی شده بودند، این کاپیتان پرسپولیس بود که با متانت تمام آنها را دعوت به آرامش کرد. رفتاری که نشان داد بازوبند کاپیتانی پرسپولیس بی جهت بر دستان او بسته نشده است.

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰