در آستانه دیدار حساس با تراکتور
یکی از مواردی که برای سپاهانی‌ها بسیار حائز اهمیت است خبرهای غیر رسمی اخیر درخصوص محرومیت علیرضا بیرانوند است. اخیرا سپاهانی‌ها به تأخیر در انتشار رای این دروازه‌بان اعتراض کرده و اعتقاد دارند که نسبت به برخی افراد و تیم‌ها مماشات زیادی درخصوص اعمال قانون صورت می‌گیرد.
  • ۲ ساعت قبل
  • 00
در آستانه دیدار حساس با تراکتور
سپاهان پیگیر صدور رأی پرونده «بیرو»
سپاهان پیگیر صدور رأی پرونده «بیرو»

فرهیختگان: سپاهان این هفته در سخت‌ترین بازی خود به مصاف تراکتور می‌رود. پس از چند بازی آسان بالاخره زمان بازی‌های سخت سپاهان نیز رسید. آنها باید در ششمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر در اصفهان میزبان تراکتور باشند. بازی دو تیم همواره جزء حساس‌ترین رقابت‌های لیگ برتر است و این‌بار به‌دلیل اینکه سپاهان و تراکتور به ترتیب تیم‌های اول و دوم جدول بوده و فقط فاصله سه امتیازی با یکدیگر دارند، نتیجه این بازی نیز بسیار مهم است.

قانون بازی رودررو و همچنین تفاضل گل بهتر تیم تراکتور نسبت به سپاهان باعث شده تا در صورت پیروزی، تبریزی‌ها صدر جدول را از آن خود کنند. سپاهانی‌ها که جایگاه خود را متزلزل می‌بینند و نمی‌خواهند جدول را به این راحتی از دست دهند از هیچ کوششی برای صدرنشینی فروگذار نکرده‌اند.

یکی از مواردی که برای سپاهانی‌ها بسیار حائز اهمیت است خبرهای غیر رسمی اخیر درخصوص محرومیت علیرضا بیرانوند است. اخیرا سپاهانی‌ها به تأخیر در انتشار رای این دروازه‌بان اعتراض کرده و اعتقاد دارند که نسبت به برخی افراد و تیم‌ها مماشات زیادی درخصوص اعمال قانون صورت می‌گیرد؛ چراکه این پرونده مدت‌هاست در حال بررسی بوده و جای سؤال است که چرا هنوز رای آن صادر نشده است. سپاهانی‌ها در آستانه بازی حساس دو تیم بالای جدول خواهان اعلام هرچه سریع‌تر این رأی شدند. 

از نظر آنها اگر رأی صادر شده و بیرانوند محروم شده است حضورش در این بازی مهم که می‌تواند صدرنشین را پس از هفته ششم مشخص کند، اجحاف در حق تیم سپاهان است. از این رو مسئولان این باشگاه پیگیر موضوع بوده و از آنجا که مدعی‌اند همواره با فدراسیون در تعامل بوده‌اند خواهان اعلام رأی این دروازه‌بان پیش از بازی با تراکتورند و امیدوارند بتوانند تیم تبریزی را با این ترفند تضعیف کنند.

سپاهانی‌ها در حالی نسبت به رأی پرونده علیرضا بیرانوند حساس شدند که خبرهای غیررسمی حکایت از صدور رأی و محرومیت چهار ماهه این بازیکن دارد، اما این شنیده‌های غیررسمی هنوز از سوی هیچ یک از مقامات رسمی تأیید و منتشر نشده است. در چنین شرایطی و با توجه به تأثیر مستقیم نتیجه این بازی در صدر جدول، عدم صدور رسمی رأی را مماشات با حریف دانسته و نسبت به چنین شرایطی معترضند. 

متن کامل گزارش نیلوفر مژدهی، خبرنگار گروه ورزش را در روزنامه فرهیختگان بخوانید

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰