جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی مورد هدف قرار دادند
تنش میان حزب الله لبنان و رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد. حزب الله لبنان صنایع نظامی رافائل را مورد حمله قرار داد و صهیونیست ها اقدام به تجاوز به ضاحیه بیروت کردند.
  • ۱۶ ساعت قبل
  • 00
جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی مورد هدف قرار دادند
بمباران سنگین مناطق جنوبی لبنان
بمباران سنگین مناطق جنوبی لبنان

گزارش‌ها حاکی از آن است که جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی در جدید ترین دور از تجاوزات خود، به ضاحیه بیروت حمله کردند.

بنابر گزارش رسانه های محلی رژیم صهیونیستی اندکی پیش ساختمانی در ضاحیه در نزدیکی مسجد قائم را با سه موشک هدف قرار داد. این ساختمان روبروی مدرسه قدیس یوسف قرار دارد.

 رادیو ارتش اسرائیل به نقل از یک منبع نظامی مدعی شد هدف ترور محمد محسن سرور، فرمانده حزب الله در ضاحیه جنوبی بیروت بود. عملیات ترور با استفاده از جنگنده اف-۳۵ انجام شد.

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی، منطقه‌ای در اطراف شهرک کفرصیر در جنوب لبنان را به شدت بمباران کردند. جنگنده‌های اشغالگران همچنین شهرک‌های یاطر، الصوانیه و الشهابیه را هدف قرار دادند.

حزب‌الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که در راستای حمایت از ملت فلسطین و مردم لبنان، مقر فرماندهی منطقۀ شمالی ارتش رژیم صهیونیستی در پایگاه «دادو» را هدف حملات موشکی قرار دادیم. حزب الله همچنین اعلام کرد که در حملۀ بعدی مقر لشکر شمالی پایگاه نیروهای ذخیره لشکر الجلیل، انبارهای لوجستیک «عمیعاد» و شهرک «احیهود» را با ۵۰ موشک هدف قرار دادیم.

شلیک گسترده موشک‌های حزب‌الله به صفد

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیر هشدار در روش بینا، حتسور هگلیلیت و صفد در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند. منابع خبری هم از موشکباران گسترده شهر اشغالی صفد با انبوهی از موشکهای میان برد حزب الله خبر دادند.

همچنین حزب‌الله اعلام کرد با انبوهی از پهپادهای انتحاری، پایگاه شمشون و  اماکن استقرار افسران و نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادیم، پهپادها به دقت به اهداف یاد شده اصابت کردند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعتراف کردند که دستکم ۸۰ موشک به منطقه اشغالی الجلیل الاعلی از جمله صفد تا عمیعاد شلیک شده است.

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰