درگیری ها در لبنان ادامه دارد
منابع عبری زبان از حمله موشکی گسترده از لبنان به منطقه عکا و خلیج حیفا در اراضی اشغالی خبر دادند.
  • ۲۲ ساعت قبل
  • 00
درگیری ها در لبنان ادامه دارد
تبادل آتش میان رژیم اشغالگر قدس و حزب الله لبنان
تبادل آتش میان رژیم اشغالگر قدس و حزب الله لبنان

منابع عبری زبان از حمله موشکی گسترده از لبنان به منطقه عکا و خلیج حیفا در اراضی اشغالی خبر دادند. ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ده‌ها موشک به سمت عکا و خلیج حیفا شلیک شده است. برخی منابع عبری زبان نیز تاکید کردند که دست کم ۳۰ موشک به سمت این مناطق شلیک شده است. رادیو ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که ۴۵ موشک به سمت الجلیل غربی شلیک شده است.

روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت اشاره کرد که پس از حمله موشکی شدید به عکا، بسیاری از شهرک‌های منطقه الجلیل و جولان در انتظار حملات حزب الله به مناطق شمالی هستند. جبهه داخلی رژیم صهیونیستی از شهرک‌نشینان در مناطق الجلیل، جولان و کریات شمونا خواسته در پناهگاه‌ها بمانند و فعلاً ترددی نداشته باشند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده که 45 موشک از لبنان به سمت سرزمین اشغالی شلیک شده است. همچنین حزب الله؛ مجتمع های صنعتی نظامی شرکت رافائل در منطقه زولون در شمال شهر حیفا را هدف حملات موشکی قرار داده است. نیروهای مقاومت شهرک صهیونیستی مارگالیوت را نیز مورد هدف قرار دادند.

همچنین حزب الله در بیانیه ای اعلام کرد که  شهرک صهیونیست نشین کریات شمونه را با موشک های پیشرفته فلق ۲  هدف قرار داده است.

گزارش ها حاکی از این است که جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی نیز در ادامه تجاوز به مناطق مسکونی لبنان، منطقه شمالی الهرمل در نزدیکی گذرگاه مرزی مطربا با سوریه، شهرک البیساریه، شهرک کفرشوبا، شهرهای صور و نبطبیه، وادی زفتا، شهرک شوکین و شهرک مفیدون را بمباران کردند.

در جریان درگیری های امروز، حزب‌الله اعلام کرد که یگان های دفاع هوایی مقاومت اسلامی به مقابله با دو جنگنده دشمن پرداختند که از سمت دریا به سمت شهرک عدلون در جنوب لبنان پرواز کرده بودند و آنها را وادار به ترک حریم هوایی کردند.

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰