مدیرعامل استقلال:
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: رییس هیات مدیره و مدیرعامل استقلال از جواد نکونام حمایت می‌کند.
  • ۱۴۰۳-۰۷-۰۴ - ۲۲:۲۵
  • 00
مدیرعامل استقلال:
تصمیم هیات مدیره حمایت از «نکونام» است
تصمیم هیات مدیره حمایت از «نکونام» است

فرشید سمیعی مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان بازی با پرسپولیس که با شکست یک بر صفر آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استقلال روی یک اتفاق و حادثه در شهرآورد را واگذار کرد.به بازیکنان خسته نباشید می‌گویم.

وی درباره صحبت‌های داود حقدوست که پیش از شهرآورد بر زبان آورد و باعث واکنش جواد نکونام شد، گفت: درباره بازی حرف بزنید. هر سال باشگاه استقلال مشاوران زیادی دارد و داود حقدوست نیز یکی از مشاوران استقلال است.

سمیعی در پاسخ به این پرسش که چرا پیش از شهرآورد در محل تمرین استقلال حاضر نشد، گفت: نرفتن من قبل از شهرآورد به تمرین به خاطر این بود که درگیر کار اجرایی باشگاه استقلال هستم، بنده مسوول امور اجرایی هستم و می‌بایست این کارها را که محول شده است را انجام دهم.

مدیرعامل استقلال درباره اختلافاتش با جواد نکونام گفت: ممکن است اختلاف نظر وجود داشته باشد اما دلیل نمی‌شود از جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال حمایت نکنم، همه جا اختلاف نظر هست اما مهم این است که همه یکسو باشند، اگر این نبود این همه زحمت کشیده نمی‌شد، هم جواد نکونام زحمت کشید و هم باشگاه تا جایی که توانست و توانش بود تیم خوبی را بست.

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰