دربارۀ حوادث ۱۴۰۱ انجام شد
دبیرکل کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی با اشاره به حواشی که از بعد از وقایع سال ۱۴۰۱ دامن ورزش قهرمانی کشور را گرفت، گفت: رهبر انقلاب یک دستور ویژه‌ای دادند که با رأفت ویژه‌ اسلامی برخورد کنید.
  • ۱۴۰۳-۰۶-۳۰ - ۲۰:۴۰
  • 00
دربارۀ حوادث ۱۴۰۱ انجام شد
دستور ویژه رهبر انقلاب درباره ورزشکاران
دستور ویژه رهبر انقلاب درباره ورزشکاران

جمعی از مدال‌آوران، ورزشکاران، مربیان و دست‌اندرکاران کاروان ورزشی ایران بعد از حضور در رقابت‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس سه‌شنبه ۲۷ شهریور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند. رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار ضمن تبریک و تشکر از اعضای کاروان ورزشی ایران به‌دلیل شاد کردن دل مردم به تشریح بعضی موارد از جمله ارتباط ورزش قهرمانی با هویت ملی و وظایف مدیریت ورزش کشور در جهت حمایت از ورزشکاران برای اعتلای کمی و کیفی این موفقیت‌ها پرداختند.

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب به همین مناسبت در اولین مطلب از پرونده «ایران قوی، ورزش قوی» گفتگویی تفصیلی با سیدمناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران داشته و به بررسی این محورها پرداخته است.

سیدمناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک بیان کرد: رهبر انقلاب یک دستور ویژه‌ای را به رئیس قوّه‌ی قضائیّه دادند که نسبت به احکام ورزشکاران در ماجراهای سال ۱۴۰۱ مساعدت کنید و با رأفت ویژه‌ی اسلامی برخورد کنید. هرچند که رهبر انقلاب به خیلی از گروه‌ها این لطف و مساعدت را در مقاطع مختلف و اعیاد دارند، ولی همین نگاه حضرت آقا باعث شد که دید مسئولان آی‌اُوسی هم به ما عوض بشود و در دیدارهای بعدی این را به نوعی منعکس کردند که چقدر نگاه خوبی در کشور شما وجود دارد.

 

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰