مدارک پزشکی مشکوک سهمیه سرخپوشان را سوزاند
بنا بر ادعای خبرگزاری فارسی تعدادی از افراد باشگاه پرسپولیس مدارک پزشکی مربوط به بازیکن سابق این تیم را به کمیته وضعیت ارائه کرده‌اند و بعد از شک کردن برخی از اعضای این کمیته مدارک برای صحت‌سنجی به ایفمارک ارجاع داده می‌شود.
  • ۱۴۰۳-۰۶-۳۰ - ۱۴:۰۶
  • 00
مدارک پزشکی مشکوک سهمیه سرخپوشان را سوزاند
احضار برخی از افراد باشگاه پرسپولیس
احضار برخی از افراد باشگاه پرسپولیس

ماجرای سوختن سهمیه بازیکن خارجی پرسپولیس طی هفته‌های گذشته حواشی زیادی به همراه داشت اما در نهایت ادله سرخپوشان برای کمتر استفاده کردن از نبیل باهویی به دلیل مشکلات پزشکی مورد پذیرش واقع نشد تا این تیم یک سهمیه خود را از دست بدهد.

حالا خبرگزاری فارس در خبری جنجالی از علت این اتفاق پرده برداشته است. بنا بر ادعای این رسانه تعدادی از افراد باشگاه پرسپولیس مدارک پزشکی مربوط به بازیکن سابق این تیم را به کمیته وضعیت ارائه کرده‌اند و بعد از شک کردن برخی از اعضای این کمیته مدارک برای صحت‌سنجی به ایفمارک ارجاع داده می‌شود.

 در ایفمارک اما مشخص می‌شود که مدارک پزشکی ارائه شده مربوط به فرد دیگری بوده و  با تصاویر ستون فقرات باهویی تفاوت داشته است. موضوعی که موجب احضار افرادی از باشگاه پرسپولیس شده و در صورت ورود نهادهای نظارتی می‌تواند تبعاتی را نیز به همراه داشته باشد؛ با این حال مدیریت باشگاه و افراد مربوطه در واکنش به این خبر سیاست سکوت را در پیش گرفته‌اند و همچنان باید منتظر شفاف‌سازی از سوی مدیران پرسپولیس باشیم.

 

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰