دبیرکل حزب‌الله خطاب به نتانیاهو و گالانت:
دبیر کل حزب‌الله لبنان بیان کرد: کمربند امنیتی که صهیونیست‌ها به دنبال ایجاد در مناطق شمالی هستند باید بدانند که نتیجه آن گسترش دامنه نبرد به مناطق دیگر و شهرک ها خواهد بود.
  • ۱۴۰۳-۰۶-۲۹ - ۱۸:۴۱
  • 00
دبیرکل حزب‌الله خطاب به نتانیاهو و گالانت:
نمی‌توانید آوارگان شمال را به مناطق اشغالی برگردانید
نمی‌توانید آوارگان شمال را به مناطق اشغالی برگردانید

حسن نصرالله, دبیرکل حزب الله لبنان امروز پنجشنبه در خصوص آخرین تحولات منطقه و لبنان سخنرانی کرد.

نصرالله بیان کرد: بدون شک ما متحمل یک ضربه بزرگ امنیتی و انسانی بی سابقه در تاریخ مقاومت در لبنان شدیم. این نوع از کشتار و حمله و هدف قرار دادن افراد بدون در نظر گرفتن اشخاص اطراف آنها یک جنایت بی سابقه در جهان است. ما می دانیم که پیشرفت دشمن صهیونیستی در زمینه تکنولوژی با حمایت های آمریکا و ناتو محقق شده است. ماهیت جنگ، درگیری است و ۲ روز گذشته برای ما روزهای سنگینی بود اما این ضربه سنگین و گسترده ما را از پای درنیاورده و هرگز در نخواهد آورد.

سید حسن نصرالله بیان کرد: ما برای عبور از تمام خطرات قدرتمندتر خواهیم شد. معاون رئیس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی تحولات مناطق شمالی را نخستین شکست تاریخی برای تل آویو توصیف کرده است. حملات ما علیه دشمن بسیار مؤثر بوده و این سخنان ثابت کننده همین مسأله است. تمام عناصری که دشمن آن ها را به سمت شمال اعزام کرده تاکید کرده اند که با یک تهدید واقعی در این جبهه رو به رو شده اند.

او ادامه داد: تل آویو به شکست در جبهه شمالی اعتراف کرده و همین مسأله باعث شده نتانیاهو و گالانت برای حل مشکلشان در این جبهه دست به کار شوند. نبرد ما با دشمن صهیونیستی یکی از مهمترین اهرم هایی است که نیروهای مقاومت فلسطین برای مذاکره با آنها در راستای توقف جنگ علیه غزه در دست دارند. دشمن به قواعد درگیری در نتیجه توازن قدرت بازدارندگی پایبند بود. تل آویو با اعمال فشار بر دولت لبنان و مقاومت این کشور از طریق کشتار و تخریب تلاش می کرد این جبهه را متوقف کند.

آوارگان صهیونیست به شمال با نخواهند گشت

وی همچنین اضافه کرد: خطاب به نتانیاهو می گویم؛ آیا تو می توانی آوارگان را به مناطق شمالی بازگردانی؟ شما هرگز نخواهید توانست این کار را انجام دهید. هر چه می خواهید انجام دهید. تنها راه برای بازگشت آنها توقف حملات علیه غزه و کرانه باختری است. تل آویو از ایجاد کمربند امنیتی داخل خاک لبنان حرف می زند و ما امیدواریم این کار را انجام دهد. هر گونه ورود به خاک لبنان برای ما به مثابه یک فرصت تاریخی برای هدف قرار دادن دشمن است که تأثیرات گسترده ای بر جبهه نبرد خواهد گذاشت. این پیشنهاد فرمانده منطقه شمالی رژیم صهیونیستی احمقانه است.

او ادامه داد: ما با چراغ دنبال تانک های آنها می گردیم و اگر آنها را پیدا کنیم به آنها خوش آمد می گوییم. مقاومت در سال ۷۸ و تمام گروه های مقاومت در سال ۸۲ بر آزادسازی نوار مرزی متمرکز شده است. اگر دشمن این کمربند امنیتی را ایجاد کند باید بداند که کمربند مذکور به یک دام و کمین تبدیل می شود و دشمن صهیونیستی با حساب رسی سختی رو به رو خواهد شد.

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰