نمایش فنی قابل قبول سرخابی‌ها در هفته اول لیگ نخبگان
استقلال و پرسپولیس در هفته نخست رقابت‌های لیگ قهرمانان نخبگان آسیا نمایش قابل قبولی داشتند و برخلاف تصورات قبلی توانستند عملکردی امیدوارکننده ارائه کنند که در دیدارهای آینده این دو تیم می‌تواند بسیار مهم و تعیین‌کننده باشد.
  • ۶ ساعت قبل
  • 00
نمایش فنی قابل قبول سرخابی‌ها در هفته اول لیگ نخبگان
دفاع استقلال و پرسپولیس از حیثیت فوتبال ایران
دفاع استقلال و پرسپولیس از حیثیت فوتبال ایران

فرهیختگان: دو نماینده فوتبال ایران در هفته نخست رقابت‌های لیگ قهرمانان نخبگان آسیا نمایش قابل قبولی داشتند و برخلاف تصورات قبلی توانستند عملکردی امیدوارکننده ارائه کنند که در دیدارهای آینده این دو تیم می‌تواند بسیار مهم و تعیین‌کننده باشد.

پرسپولیس و استقلال به‌عنوان دو نماینده فوتبال ایران در نخستین دوره رقابت‌های لیگ الیت کار بسیار سختی را برابر رقبای قدرتمند خود دارند و از همان زمان قرعه‌کشی مسابقات هم مشخص بود که قرار نیست صعودی راحت به دور بعدی داشته باشند، اما دو مسابقه‌ای که دوشنبه‌شب در تهران و جده برگزار شد امیدواری زیادی را برای فوتبال ما به همراه داشت.

استقلال با کوله‌باری از حواشی و مشکلات برای رویارویی با الغرافه قطر آماده شد که جواد نکونام در نشست خبری پس از مسابقه به بخشی از آن اشاره کرد. هواداران تیم آبی‌پوش پایتخت به‌شدت نگران عملکرد تیم‌شان در این مسابقه بودند به‌خصوص که بازی در ورزشگاهی برگزار می‌شد که از نظر کیفیت زمین و دیگر زیرساخت‌ها نظیر روشنایی شرایط خوبی نداشت، اما درنهایت برد قاطع 3 بر صفر در این دیدار نه‌تنها خیال آبی‌ها را راحت کرد بلکه این نگرانی را برای 7 حریف آینده این تیم ایجاد کرد که شاگردان نکونام قرار است به‌عنوان یکی از مدعیان حضور در مراحل پایانی این جام باشند.

در جده نیز پرسپولیس با وجود اینکه در همان ثانیه‌های ابتدایی بازی با شوک مواجه شد و دروازه‌اش را باز شده دید اما در ادامه نمایشی بسیار خوب ارائه داد و شاید اگر کمی بدشانس نبود، می‌توانست عربستان را با امتیاز ترک کند. ستاره‌های شناخته شده الاهلی این نگرانی را برای هواداران این تیم به وجود آورده بود که قرمزها در نخستین بازی شاید با شکستی سنگین مواجه شوند به‌خصوص که خوان گاریدو به‌تازگی هدایت این تیم را برعهده گرفته است، اما این مربی اسپانیایی در این دیدار نشان داد که کم‌کم به توانایی‌های بازیکنانش آشناتر شده و در ادامه می‌توان به موفقیت آنها در آسیا امیدوارتر شد.

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰