طبق بررسی‌ها
متن منتسب به رئیس دیوان عالی کشور در انتقاد از رئیس جمهور در خبرگزاری قوه قضاییه و سایت دیوان عالی کشور منتشر نشده است.
  • ۲ ساعت قبل
  • 00
طبق بررسی‌ها
انتقاد رئیس دیوان عالی کشور از رئیس جمهور صحت ندارد
انتقاد رئیس دیوان عالی کشور از رئیس جمهور صحت ندارد

ساعتی پیش خبری منتسب به رئیس دیوان عالی کشور در برخی رسانه‌ها منتشر شد که در آن، حجت الاسلام منتظری انتقاداتی را نسبت به رئیس جمهور مطرح کرد.

این در حالی است که رسانه رسمی قوه قضاییه، خبرگزاری میزان، خبر اظهارات رئیس دیوان عالی کشور را منتشر کرده که در این خبر بخش ادعا شده با عنوان انتقادات آقای منتظری از رئیس جمهور وجود ندارد. 

بررسی‌ سایت دیوان عالی کشور نیز نشان می‌دهد این بخش از اظهارات در سایت دیوان عالی کشور وجود ندارد و واقعی نیست.

با توجه به اینکه اخبار مهم دستگاه قضا معمولا از طریق مرکز رسانه قوه قضاییه برای رسانه‌ها ارسال می‌شود، بررسی‌ها نشان می‌دهد درباره این خبر نیز چنین اتفاقی نیفتاده است و در حقیقت مرکز رسانه قوه قضاییه که بیان کننده مواضع اصلی و رسمی این دستگاه ملی است این بخش از سخنان آقای منتظری را منتشر نکرده است.

برخی رسانه ها مدعی شدند که رئیس دیوان عالی کشور نسبت به جلسه دیروز رئیس جمهور با رسانه‌ها انتقاداتی مطرح کرده و گفته است: روز گذشته خانمی با وضعیت نامناسب پوششی به محض اینکه پشت تریبون قرار گرفت، به گشت ارشاد طعنه زد و آقای رئیس جمهور هم گفتند که مگر گشت ارشاد هنوز هست و اذیت می‌کند؟ و قول برخورد با آن را دادند که باید عرض کنیم اگر قرار است با گشت ارشاد برخورد شود باید با وضع نامناسب حجاب آن فرد هم برخورد شود و نباید ارزشها پایمال شود.

منبع: تابناک

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰