پیشنهاد عجیب سرمربی تیم ملی
این‌طور که از نزدیکان باشگاه نساجی شنیدیم حضور خطیر در این باشگاه به‌عنوان مدیرعامل پیشنهاد سرمربی تیم ملی بود! دخالت قلعه‌نویی در امور باشگاه نساجی بعید و عجیب است اما همه می‌دانند که رابطه خوب و صمیمانه‌ای بین رضا حدادیان و امیر قلعه‌نوعی وجود دارد
  • ۱۴۰۳-۰۶-۲۶ - ۱۱:۱۹
  • 00
پیشنهاد عجیب سرمربی تیم ملی
خطیر، پیشنهاد قلعه‌نویی به نساجی است؟
خطیر،  پیشنهاد قلعه‌نویی به نساجی است؟

فرهیختگان: حمیدرضا بایندریان پس از بازی مقابل چادرملو و شکست نساجی از سوی رضا حدادیان از کار برکنار شد و علی خطیر به‌عنوان مدیرعامل جدید جای او را گرفت. حضور خطیر در باشگاه نساجی واکنش‌های زیادی به همراه داشت. برخی از حضور او استقبال کردند و معتقدند می‌تواند به نساجی کمک کند اما برخی اطرافیان حدادیان با این انتصاب مخالف بودند.

در واقع حدادیان از مدتی قبل در حال مذاکره با خطیر بود اما همین مخالفان مانع حضور او در باشگاه نساجی می‌شدند. درنهایت اما لابی خطیر و همراهانش بیشتر از مخالفانش بود و آنها موفق شدند به باشگاه نساجی راه پیدا کنند.

از جمله مخالفان حضور خطیر در باشگاه نساجی علی عالی مشاور حدادیان بود که بلافاصله پس از انتخاب او از سمت خود استعفا داد. این‌طور که از نزدیکان باشگاه نساجی شنیدیم حضور خطیر در این باشگاه به‌عنوان مدیرعامل پیشنهاد سرمربی تیم ملی بود! دخالت قلعه‌نویی در امور باشگاه نساجی بعید و عجیب است اما همه می‌دانند که رابطه خوب و صمیمانه‌ای بین رضا حدادیان و امیر قلعه‌نوعی وجود دارد به‌طوری که او علاقه‌مند است از مشورت‌های او استفاده کند به همین دلیل بعید نیست که خطیر هم پیشنهاد قلعه‌نویی باشد.

از طرفی در شرایط فعلی با توجه به مشغله قلعه‌نویی در تیم ملی احتمالا کمتر توجهی به مسائل داخلی باشگاه‌ها ندارد و بعید است مداخله کرده باشد اما رابطه صمیمانه این دو همچنان به چنین شایعاتی دامن می‌زند. 

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰