• تقویم روزنامه فرهیختگان ۴ ساعت قبل
  • نظرات روزنامه فرهیختگان۰
  • 0
  • 0
«همان‌هایی که تو را مدیرعامل کردند، اخراجت هم کردند!»

بیانیه استقلال علیه مدیران سابق و علی خطیر

باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای به حرف‌های مطرح شده توسط سه مدیر سابق این باشگاه، در برنامه تلویزیونی شب گذشته توسط واکنش نشان داد.

بیانیه استقلال علیه مدیران سابق و علی خطیر

 به دنبال بحث‌های مطرح شده در یکی از برنامه‌های تلویزیونی به بهانه آسیب شناسی  استقلال با حضور سه مدیر سابق این باشگاه، حالا رسانه رسمی استقلال بیانیه‌ای منتشر و به حرف‌های مطرح شده در برنامه تلویزیونی شب قبل واکنش نشان داده است.

در این بیانیه ابتدا تعریف و تمجید از عملکرد و سوابق احمد شهریاری صورت گرفته و سپس در آن آمده است:

یکی از نفرات دعوت شده به این برنامه تلویزیونی، مدیرعامل سابق استقلال بود که هنوز افکارعمومی نمی‌دانند چگونه و بر اساس کدام ملاک و معیار به عنوان مدیر ارشد باشگاه استقلال انتخاب شده بود؟ مدیرعامل معزول استقلال مدعی است یک آدم اشتباهی در راس تصمیمات مدیریتی استقلال قرار گرفته است. فارغ از ادبیات توهین آمیز مدیرعامل سابق باید به ایشان یادآور شد، کارنامه احمد شهریاری در حوزه مدیریت فوتبال کاملا روشن و مستدل است و نیازی به توضیح اضافه نیست! 

آقای مدیر عامل سابق اما شما با نادیده گرفتن حقیقت به دنبال فرافکنی بوده تا به نوعی رفتار و سو مدیریت خود را توجیه نمایید. نگاه توام با غرض ورزی تنها بیانگر آن است که با فرافکنی به دنبال پاک کردن صورت مساله هستید.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گویا فراموش کرده که چگونه و با چه فرایندی به عنوان مدیرعامل استقلال انتخاب شد، اما محض یادآوری باید گفت اکثریت همان هیات مدیره‌ای که شما را شبانه  به عنوان مدیرعامل استقلال منصوب کرد، شما را از کار برکنار کرد، پس چگونه امروز ادعایی غیر واقعی و دروغی بزرگ را در این اندازه در رسانه ملی عنوان می‌کنید و ذهن افکارعمومی را از سوی حقیقت منحرف می‌سازید؟

واقعیت انکارناپذیری که حتی با اسید هم از اذهان افکارعمومی پاک نمی شود، این است که هلدینگ خلیج فارس میراث بر جای مانده از گذشته را به ارث برده و حالا بایستی به جای هزینه کرد برای پیشرفت استقلال در این مقطع، بدهی هزار میلیارد تومانی مدیران اسبق را پرداخت کند تا سایه محرومیت و جرائم بین المللی از روی سر استقلال برداشته شود!

و جالب که هیچ کدام از مدیران اسبق کوچکترین اشاره ای به این بدهی‌ها نمی‌کنند. مدیرانی که به دلیل عدم پرکردن اظهار نامه مالیاتی طی ۱۰ الی ۱۵ سال باعث به وجود آمدن بدهی های سنگینی شده‌اند و امروز به جای پاسخگویی به عملکرد خود به عنوان بازپرس و کارشناس دلسوز وارد می‌شوند. 

برای باشگاه استقلال و هواداران فهیم این باشگاه، سوال بزرگ این است که خالق بدهی هزار میلیاردی استقلال با چه انگیزه‌ای امروز صورت مساله را پاک می‌کنند و در جایگاه وکیل مدافع قرار می‌گیرند و هلدینگ خلیج فارس را محاکمه می کنند؟

اگر مدیران سابق که امروز با نقاب کارشناس به رسانه ملی می‌آیند، پتانسیل و توانمندی لازم را داشتند چرا در دوره حضور خود به عنوان مدیر ارشد فکری به حال پرداخت بدهی‌های انباشت شده نکردند؟ دوستان گویی فراموش کردند که استقلال به واسطه مدیریت آن‌ها گرفتار این وضعیت تاسف بار شده و این هلدینگ خلیج فارس بود که با ورود به موقع و در اختیار گرفتن مالکیت باشگاه، درحال پرداخت بدهی های انباشت شده است تا سایه محرومیت‌های بین المللی از سر استقلال دور شود.

دوستانی که مدعی شدند مدیران فعلی استقلال اشباهی وارد باشگاه شده‌اند، چرا درباره شائبه‌های فعلی که درباره متمم های قراردادهای بازیکنان و برخی اقدامات شائبه برانگیز صحبتی نمی کنند؟

 افکارعمومی هنوز از یاد نبردند چه وعده های بزرگی داده بودند، اما نه تنها اتفاق خاصی رخ نداد بلکه حالا کاشف به عمل آمده که همه چیز در حد شوی تبلیغاتی بوده است!

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال چرا تا به امروز درباره ابهامات بزرگ هیچ توضیحی ارائه نمی‌کند؟ آیا واقعا پشت پرده خبری است که علاقه‌ای به توضیح و شفاف سازی وجود ندارد؟ قطعا هواداران استقلال متوجه رفتار و اظهارات متناقض این افراد در این برهه می‌شوند و نیاز به توضیح بیشتری در این خصوص نیست؛ هواداران فهیم استقلال در روزهای اخیر متوجه این واقعیت شدند که در مقطع کنونی کدام جریان‌ها در اتاق فکرهای پشت پرده به دنبال حاشیه سازی برای استقلال بودند تا از آب گل آلود ماهی گیری کنند.

هیات مدیره باشگاه استقلال با در نظر گرفتن شرایط و موقعیت حساس کنونی به همراه کادرفنی و بازیکنان و هواداران فهمیم باشگاه  تمام تلاش خود را برای ایجاد آرامش و پرهیز از تنش و حاشیه سازی‌های بی مورد در آستانه بازی با الغرافه به کار خواهد گرفت و اجازه نخواهد داد برخی دوستان علاقمند به رفتار مافیایی با سناریوهای مخرب خود استقلال را از مسیر اصلی خارج کند.

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰

یادداشتهای روزنامه فرهیختگانیادداشت

درباره سعید اسماعیلی و اهمیت حفظ و نگهداشت سرمایه‌های ورزش ایران؛

هوای قهرمان دهه هشتادی‌مان را داشته باشیم

دربارۀ حواشی خودساخته کاروان ایران در پاریس؛

به طراح لباس المپیک، مدال نمی‌دهند

سایه‌روشن‌های تغییر نسل در تیم ملی؛

جوان‌گرایی چگونه حاصل می‌شود؟

امیر کریمی؛ فرهیختگان آنلاین:

اوسمار-پرسپولیس و بازسازی اعتماد

محمدرضا ولی‌زاده؛ فرهیختگان آنلاین:

بیم و امیدهای استقلالِ نکو

محمدرضا ولی‌زاده؛ فرهیختگان آنلاین:

آدم‌های اشتباهی و اقتصاد بیمار فوتبال ایران

محمدرضا ولی‌زاده، فرهیختگان آنلاین؛

اسکار برای انتخاب ارزان اوسمار!

محمدرضا ولی‌زاده، خبرنگار فرهیختگان آنلاین:

بیم و امیدهای تیم ملی فوتبال

واگذاری دو باشگاه سرخابی رهاسازی توسط دولت است؛

تداوم اشتباه در واگذاری سرخابی‌ها

هومن جعفری، خبرنگار: 

شهروند، مافیا و تک‌تیرانداز

حاشیه‌نگاری بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان؛

ساکن طبقه بالای آزادی

محمدرضا حاجی‌عبدالرزاق؛

فرصتی تاریخی برای بازیکنان استقلال

پیمان اسدیان، خبرنگار:

هانگژو، سنگ محک ورزش ایران

حاشیه‌نگاری بازی پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان؛

این گزارش می‌توانست واقعی باشد!

هومن جعفری، خبرنگار:

تیم المپیک و مصلحت

مجید خاتونی، کارشناس مدیریت و جامعه‌‌شناسی ورزش:

ورزش کشور باید با منافع و اعتبار ملی همسو شود

مسعود فروغی، سردبیر «فرهیختگان»؛

درویش، مترجم و رونالدو؛ سنگ ریاکاری بر سر ما

کسر امتیاز و جریمه مالی سپاهان به شرط رعایت انصاف و عدالت برای همه تیم‌ها به نفع فوتبال است، سیاسیون آدرس غلط ندهند

آزمون بزرگ فوتبال ایران

محمد زعیم زاده، جانشین سردبیر؛

آقای کاردرست، آقا پژمان عزیز! دمت گرم +فیلم

هومن جعفری، خبرنگار گروه ورزش:

بهشت خیرین گمنام

هومن جعفری، خبرنگار:

این خرابه حاصل عملکرد شماست!

هومن جعفری، خبرنگار:

آینده ترسناک است

مجید خاتونی؛ کارشناس مدیریت و جامعه‌شناسی ورزش

انحصار در قانون نویسی، تعرض به حقوق ذینفعان فوتبال

محمد زعیم‌زاده، جانشین سردبیر روزنامه فرهیختگان:

ما همه بیرانوند هستیم؟

فرهیختگان بررسی می‌کند؛

گره انتخاب سرمربی استقلال کجاست؟

مواجهه فدراسیون با منتقدان؛

از طارمی هم شکایت کنید! 

خبرهای روزنامه فرهیختگانآخرین اخبار