• تقویم روزنامه فرهیختگان ۶ ساعت قبل
  • نظرات روزنامه فرهیختگان۰
  • 0
  • 0
ابراز نگرانی از سرد شدن بازار کار آمریکا؛

نشست کمیته بازار باز فدرال رزرو

نشست آتی FOMC فدرال رزرو( کمیته بازار باز فدرال)، جلسه ای در سطح بالای اهمیت است که در آن در مورد نرخ بهره بحث و قانونگذاری می شود.

نشست کمیته بازار باز فدرال رزرو

اخیرا جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، طی سخنرانی خود در سمپوزیوم اقتصادی جکسون هول، نکاتی را در مورد برنامه بزرگ بانک مرکزی برای کاهش نرخ بهره در ماه سپتامبر ارائه کرد. او همچنین از سرد شدن بازار کار آمریکا ابراز نگرانی کرد. وی شرایط اقتصادی کنونی را بهترین زمان برای تغییر پولی دانست، زیرا نرخ تورم به هدف بانک مرکزی 2 درصد رسیده است.

با توجه به نکات گفته شده، نشست آتی FOMC فدرال رزرو( کمیته بازار باز فدرال)، جلسه ای در سطح بالای اهمیت است که در آن در مورد نرخ بهره بحث و قانونگذاری می شود. این نشست قرار است در 18 سپتامبر 2024 برگزار شود. به طور معمول، کاهش نرخ بهره منجر به افزایش در سرمایه گذاری در دارایی هایی مانند ارزهای دیجیتال و اثرگذاری روی بازار فارکس خواهد شد.

رهایی چانگ پنگ ژائو، بنیانگذار بایننس از زندان
برای جامعه کریپتو، چانگ‌پنگ ژائو یک شخصیت بسیار مهم است، زیرا بایننس یکی از تاثیرگذارترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال در این بخش است و موسس آن به‌خاطر کمک‌های فوق‌العاده‌اش در رشد بخش ارزهای دیجیتال شناخته شده است.

موسس بایننس قرار است در 29 سپتامبر منتشر شود. در آن روز، قطعاً یک احساس مثبت بزرگ در صنعت کریپتو پدیدار خواهد شد. بسیاری در بخش کریپتو وجود دارند که معتقدند بازگشت ژائو مسیر کل بخش را تغییر خواهد داد.
بنابراین، سپتامبر امسال، برای یک علاقه‌مند به ارزهای دیجیتال، ماه بسیار مهمی خواهد بود - ماه چندین رویداد مهم. جالب است که ببینیم بازار به هر تحولی چه واکنشی نشان می دهد.

با توجه به این واقعیت که بسیاری از شاخص‌ها شروع بالقوه یک روند صعودی را در ارزهای دیجیتال برتر مانند بیت کوین نشان می‌دهند، دلایل زیادی برای این فرض وجود دارد که ماه سپتامبر 2024 ممکن است دوره طلایی برای بازار ارزهای دیجیتال باشد.

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰

یادداشتهای روزنامه فرهیختگانیادداشت

هومن جعفری؛ دبیر سرویس ارز دیجیتال:

سلبریتی‌های هالیوودی از «سکه» افتادند!

خبرهای روزنامه فرهیختگانآخرین اخبار