• تقویم روزنامه فرهیختگان ۱ ساعت قبل
  • نظرات روزنامه فرهیختگان۰
  • 0
  • 0
ETH آماده پرواز؛

«اتریوم» بیش از 15 درصد افزایش قیمت داشته است

تجزیه و تحلیل قیمت اتریوم یک مسیر پویا را نشان می دهد که تحت تأثیر روندهای بازار و احساسات سرمایه گذار است.

«اتریوم»  بیش از 15 درصد افزایش قیمت داشته است

هومن جعفری، دبیر سرویس ارز دیجیتال: اتریوم (ETH) در دو هفته گذشته بیش از 15 درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است. این افزایش توجه سرمایه گذاران و تحلیلگران را به یک اندازه جلب کرده است و انعطاف پذیری و پتانسیل این ارز دیجیتال را در میان یک محیط آشفته بازار کریپتو برجسته می کند. اتریوم در 10 ژوئیه سیر صعودی خود را آغاز کرد زیرا به نظر می رسید مقامات کمیسیون اوراق بهادار آماده بودند تا مجوز نهایی تاسیس ای تی اف اتریوم را تأیید کنند.

در 10 جولای، اتریوم با افزایش 9 درصدی پیشتاز بود و به 3680.98 دلار رسید و اوایل همان روز به 3835.43 دلار رسید. بیت کوین نیز با افزایش 2 درصدی، حدود 71350 دلار معامله شد. ناشران و صرافی‌ها اسناد خود را به‌روزرسانی کرده‌اند که نشان می‌دهد کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ممکن است در حال تجدید نظر در موضع خود در مورد ای تی اف های اتریوم باشد.

در حالی که قبلا تصور می شد که این وجوه مورد تایید قرار نخواهند گرفت، تصمیمات نهایی در مورد درخواست شرکت هایی چوون «ون انک» و «آرک اینوست» در حال حاضر مثبت پیش بینی می شود. به طور گسترده انتظار می رود که در سال جاری ای تی اف های اتریوم تایید شوند.

تجزیه و تحلیل قیمت اتریوم یک مسیر پویا را نشان می دهد که تحت تأثیر روندهای بازار و احساسات سرمایه گذار است. اتریوم که در حال حاضر 3492 دلار قیمت دارد، در 24 ساعت گذشته 1.8 درصد افزایش داشته است. پیش بینی می شود در کوتاه مدت بین 3500 تا 3750 دلار در نوسان باشد. از زمان آغاز به کار، این ارز دیجیتال نوسانات قابل توجهی داشته است و به بالاترین حد خود یعنی 4200.86 دلار در ماه می 2021 رسیده است.

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰

خبرهای روزنامه فرهیختگانآخرین اخبار