• تقویم روزنامه فرهیختگان ۱ ساعت قبل
  • نظرات روزنامه فرهیختگان۰
  • 0
  • 0
نرخ‌های تامین مالی از افزایش معاملات نزولی خبر می‌دهد؛

«آلمان افکت» در بازار ارز دیجیتال

در حالی که در هفته گذشته بیت کوین تلاش کرد تا مسیر صعودی اخیر خود را بازیابد، گزارش سنتیمنت حاوی این مطلب است که نرخ های تامین مالی از افزایش معاملات نزولی خبر می دهد.

«آلمان افکت» در بازار ارز دیجیتال

به گفته تحلیلگران پلتفرم اطلاعاتی سنتیمنت، احساسات مثبت برای صعود بیت کوین بین کاربران شاهد «افت جدی» بوده است. در حالی که در هفته گذشته بیت کوین تلاش کرد تا مسیر صعودی اخیر خود را بازیابد، گزارش سنتیمنت حاوی این مطلب است که نرخ های تامین مالی از افزایش معاملات نزولی خبر می دهد. با وجود جهش بازار کریپتودر این هفته، نظرات مثبت در مورد بیت کوین به شدت کاهش یافته است. بسیاری از معامله گران، به ویژه در بایننس، با انتظار کاهش دوباره بیت کوین، در حال باز کردن معاملات نزولی هستند.

نظرات صعودی در مورد قیمت بیت کوین به حدود یک سوم نرخی که چهار ماه پیش مشاهده شد کاهش یافته است. داده ها همچنین نشان می دهد که معامله گران به طور فزاینده ای علیه افزایش بیت کوین در کوتاه مدت شرط بندی می کنند. دارندگان بیت کوین  هم بیت کوین را از صرافی ها خارج می کنند.

صعود بیت کوین به 66000 دلار در اوایل این هفته جای خود را به کاهش به حدود 63380 دلار داد. قیمت در 24 ساعت گذشته کمی بیش از 2.5٪ کاهش یافته است، که به طور قابل توجهی، همان چیزی است که تحلیلگران صرافی بیتفنیکس پیش بینی کرده بودند.

در حالی که احساسات مثبت کاهش یافته است و معامله گران در حال افزایش موقعیت های فروش هستند، تحلیلگران پلتفرم سنتیمنت بسیار خوشبینند که این عوامل «احتمال افزایش ارز دیجیتال را افزایش می دهند.»

وو مینکیو، تحلیلگر کریپتو، در پستی در روز پنجشنبه در شبکه اجتماعی ایکس خاطرنشان کرد که دارندگان بیت کوین اخیرا مبالغ هنگفتی را از صرافی ها برداشته اند. این اتفاق در 5 ژوئیه زمانی رخ داد که این رمزارز به زیر 54000 دلار سقوط کرد، سناریویی که همزمان با فشار فروش گسترده بیت کوین توسط دولت آلمان و انتقال اولیه این رمزارز توسط صرافی مت کاکس برای بازپرداخت بدهی کاربران خود بود.

در آن زمان، دارندگان بیت کوین 3.8 میلیارد دلار از مبادلات خارج کردند و به افزایش قیمت ها از حدود 56000 دلار به بالای 65000 دلار کمک کردند.

این هفته، در 16 جولای، دارندگان بیت کوین دوباره در صرافی ها نزول کردند و 3.4 میلیارد دلار دیگر را برداشت کردند. پس از این، معامله گران نزولی غافلگیر شدند، اگرچه این ارز دیجیتال پرچمدار در 24 ساعت گذشته دوباره با فروش عمده صرافی مت گاکس دچار افت قیمت شده. به نظر می رسد دارندگان باهوش بیت کوین می دانند که باید این ارز را نگه دارند و منتظر آغاز بازار صعودی باشند.

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰

خبرهای روزنامه فرهیختگانآخرین اخبار