• تقویم روزنامه فرهیختگان ۱۰ ساعت قبل
  • نظرات روزنامه فرهیختگان۰
  • 0
  • 0
شرکت‌ها بزرگ در مسیر صنعت کریپتوکارنسی؛

سونی و راه‌اندازی صرافی ارزهای دیجیتال در ژاپن 

سونی، شرکت بزرگ ژاپن تصمیم گرفته است که «امبر» یک شرکت رمزنگاری برجسته را خریداری کند. از طریق این معامله، سونی وارد بخش مبادلات ارزهای دیجیتال خواهد شد.

سونی و راه‌اندازی صرافی ارزهای دیجیتال در ژاپن 

صنعت کریپتوکارنسی شاهد ورود چندین شرکت بزرگ به اکوسیستم خود بوده است. سونی، شرکت بزرگ ژاپن تصمیم گرفته است که «امبر» یک شرکت رمزنگاری برجسته را خریداری کند. از طریق این معامله، سونی وارد بخش مبادلات ارزهای دیجیتال خواهد شد.

سونی با ارزش بازار 100 میلیارد دلاری مدت‌ها در مورد تنوع بخشیدن به دارایی‌های خود صحبت کرده است. این شرکت برای ایجاد سبد خود وارد بازار ارزهای دیجیتال شد. «سونی نتورک کامینکیشن» زیرمجموعه تجاری این شرکت، با مشارکت «استارتال لبز» یک استارتاپ ژاپنی دیگر برای ایجاد شبکه بلاک چین عمومی سونی در سال گذشته همکاری کرد. آنها با همکاری سایر شرکت‌های گروه سونی برای ارائه ارزش خدمات معاملاتی ارزهای دیجیتال خود همکاری خواهند کرد.

علاوه بر این، به روز رسانی همچنین دارای یک اپلیکیشن موبایل کاربرپسندتر و تازه سازی رابط کاربری است. جزئیاتی در مورد عرضه رسمی هنوز اعلام نشده است. اما بازار هیجان زده است و مشتاقانه منتظر سرمایه گذاری خود است. سونی در حال حاضر در صنعت موسیقی، بازی و دوربین حضور دارد.

خاستگاه سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال سونی
شرکت تجارت ارزهای دیجیتال در اصل صرافی ارزهای دیجیتال ژاپنی «دی کارکت» بود  که در سال 2022 توسط گروه امبر خریداری شد. شرکت «گوتا وب»، یکی از شرکت های تابعه سونی، این پلتفرم را در آگوست 2023 خریداری کرد.

آمبر به منظور تمرکز بر فعالیت های اصلی خود، سال گذشته اعلام کرد که ابتکارات مصرف کننده انبوه و خطوط تجاری غیر ضروری خود را کاهش خواهد داد. آنابل هوانگ، شریک مدیریت شرکت گفت: «ژاپن بازار بسیار باکیفیتی است، اما قوانین سختگیرانه هستند. قوانین نظارتی در هنگ کنگ برای ما بسیار سختگیرانه بوده و حالا برای درخواست مجوز خود در ژاپن آماده می شویم.»

به این ترتیب با تشدید سختگیری ها در هنگ کنگ، این احتمال دارد که ژاپن بخواهد نقش فعال تری در بازار شرق آسیا بازی کند.

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰

خبرهای روزنامه فرهیختگانآخرین اخبار