• تقویم روزنامه فرهیختگان ۱۴۰۳-۰۴-۰۸ - ۱۶:۴۸
  • نظرات روزنامه فرهیختگان۰
  • 0
  • 0
قیمت این ارز هنوز راکد است؛

ریپل برد و باخت!

مسیر ریپل یک بار دیگر غیرقابل پیش بینی بودن بازار کریپتو را اثبات می‌کند. حتی اخبار به ظاهر مثبت نیز علاقه مجدد سرمایه گذاران را تضمین نمی کند.

ریپل برد و باخت!

پیروزی قانونی اخیر ریپل در برابر کمیسیون بورس و اوراق بهادار تأثیر مورد انتظار را بر قیمت این رمزارز نداشت و علیرغم رای دادگاه، این ارز همچنان در بازار مشکل دارد.

یک پیروزی برای ریپل

در 13 ژوئن، یک دادگاه کالیفرنیا در مناقشه خود با کمیسیون اوراق بهادار از ریپل جانبداری کرد. قاضی حکم داد که این شرکت قوانین اوراق بهادار را نقض نکرده است، بنابراین اتهامات اصلی مرجع نظارتی را رد کرد. این تصمیم به دنبال یک نبرد حقوقی طولانی است که در سال 2020 آغاز شد.

با این حال، این یک پیروزی جزئی است. علاوه بر این، دو طرف هنوز در مورد میزان جریمه احتمالی اختلاف نظر دارند. کمیسیون اکنون 102.6 میلیون دلار درخواست کرده که با 2 میلیارد دلار درخواست اولیه فاصله دارد. از سوی دیگر، ریپل حاضر است حداکثر 10 میلیون دلار بپردازد.

قیمت ریپل هم‌چنان راکد است

برخلاف انتظارات، نتیجه‌ دادگاه باعث افزایش قابل توجهی در این رمزارز نشد. در مقابل حتی در 24 ساعت بعد از اعلام رای دادگاه با 3.55 درصد کاهش حدود 0.47 دلار معامله شد. مسأله نگران‌کننده‌تر اینکه ریپل از رکورد تاریخی خود یعنی 3.8 دلار که در سال 2018 به دست آورده بود، فاصله زیادی دارد و نزدیک به 88 درصد کاهش یافته است.

این عملکرد ناامیدکننده، به رکود بیشتری منجر خواهد شد. از ابتدای ماه ژوئن، ریپل 4.52 درصد از ارزش خود را از دست داده است که در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال اصلی عملکرد ضعیف تری دارد.

مسیر ریپل یک بار دیگر غیرقابل پیش بینی بودن بازار کریپتو را اثبات می‌کند. حتی اخبار به ظاهر مثبت نیز علاقه مجدد سرمایه گذاران را تضمین نمی کند. در صنعتی‌ که دائماً در حال تحول است، این رمزارز پرپتانسیل احتمالاً نیاز به کاتالیزورهای جدید برای به دست آوردن مجدد جذابیت از دست رفته خود دارد.

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰

خبرهای روزنامه فرهیختگانآخرین اخبار