• تقویم روزنامه فرهیختگان ۱۴۰۳-۰۳-۱۲ - ۱۲:۴۴
  • نظرات روزنامه فرهیختگان۰
  • 0
  • 0
افزایش قیمت چاینا لینک همچنان ادامه دارد

آیا چاینا لینک بمب بزرگ بعدی بازار است؟

در 24 ساعت گذشته قیمت چاینالینک 5 درصد افزایش یافته است. این صعود باعث شده است که ارز دیجیتال به 18.82 دلار برسد که بالاترین نقطه آن در این ماه است. این افزایش نشان‌دهنده یک روند صعودی قوی است. علی‌رغم کاهش جزئی، چاینا لینک ثابت در قیمت 18.18 دلار ایستاده است و انعطاف‌پذیری بازار پایدار خود را نشان می‌دهد.

آیا چاینا لینک بمب بزرگ بعدی بازار است؟

هومن جعفری، دبیر گروه ارز دیجیتال:  مایکل ون د پوپ، تحلیلگر مشهور ارزهای دیجیتال، نسبت به چاینا لینک (LINK) ابراز خوش‌بینی کرده است و پیشنهاد می‌کند عملکرد آن می‌تواند عاملی محوری برای افزایش بیشتر آلت‌کوین باشد.

ون د پوپ در توییت اخیر خود بر اهمیت سطح پشتیبانی 16 دلاری چاینا لینک تاکید کرد. او تاکید کرد تا زمانی که چاینا لینک این سطح را حفظ کند، احتمالا به مسیر صعودی خود به‌سمت بالاترین سطح سالانه ادامه خواهد داد. این سطح حمایت، کلید حفظ حرکت و دستیابی به رشد بیشتر است. در ادامه تحلیل او پیشنهاد می‌کند عملکرد چاینا لینک می‌تواند پیامدهای مهمی برای کل بازار آلت‌کوین داشته باشد. اگر چاینا لینک به مسیر صعودی خود ادامه دهد و سطح حمایت بحرانی خود را حفظ کند، می‌تواند راه را برای افزایش آلت‌کوین هموار کند. پیامدها برای بازار آلت‌کوین پیش‌بینی‌های قبلی توسط تحلیلگر نشان می‌دهد قیمت چاینا لینک به‌زودی بین 150 تا 300 درصد افزایش می‌یابد.

تجزیه و تحلیل ون د پوپ نشان می‌دهد چاینا لینک اخیرا از سطح حمایت بحرانی عبور کرده است که نشان‌دهنده پتانسیل یک روند صعودی قوی است. احساسات بازار و چشم‌انداز آینده با وجود شتاب قوی چاینا لینک و حفظ بالاتر از سطوح پشتیبانی کلیدی، احساسات بازار همچنان خوش‌بینانه است.

انتظار می‌رود این افزایش پیش‌بینی‌شده، چاینا لینک را به بالاترین رکورد قبلی خود نزدیک‌تر یا حتی فراتر از آن کند و به نفع سرمایه‌گذاران و معامله‌گران یکسان باشد. در طول دوره صعودی 2021، چاینا لینک با 52.88 دلار به بالاترین حد خود رسید که نشان‌دهنده افزایش 65 درصدی نسبت به ارزش فعلی است. در‌حال‌حاضر، قیمت چاینا لینک در حدود 18.65 دلار با ارزش بازار 10.3 میلیارد دلار است.

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰

خبرهای روزنامه فرهیختگانآخرین اخبار