• تقویم روزنامه فرهیختگان ۱۴۰۳-۰۲-۰۶ - ۰۶:۳۲
  • نظرات روزنامه فرهیختگان۰
  • 0
  • 0
داستان رمزارزی که 9800 درصد سود داد!

آیا «اکسی اینفینیتی» به 15 دلار باز می‌گردد؟

اکسی یک بازی بلاکچینی جالب است که هدف آن جذب توده‌های مردمی به فضای رمزنگاری به روشی سرگرم‌کننده است. AXS یک توکن بازی برای کسب درآمد است که بر روی شبکه ETH (اتریوم) ساخته شده است که برای حکومت بر روی پلتفرم استفاده می‌شود. این مفهوم انقلابی در سال 2018 ساخته شد.

آیا «اکسی اینفینیتی» به 15 دلار باز می‌گردد؟

هومن جعفری، مترجم: یکی از روندهای رو به رشد در آینده کریپتو، بازی‌های بلاکچین است که در این بخش، اکسی اینفینیتی یکی از پروژه‌های جوان و امیدوار‌کننده‌ است که از برترین‌های این حوزه به حساب می‌آید و پیش از این نیز در «فرهیختگان» به معرفی آن اقدام کرده بودیم. این پلتفرم توکن بومی خود AXS را دارد. این پروتکل با عملکرد خیره‌کننده‌ای ارائه شد و به اصطلاح یک برگ برنده داشت. اینجا جایی بود که معامله‌گران بتوانند از طریق بازی درآمد کسب کنند و نتیجه هم موفقیت بزرگی بود که به آن دست یافتند.
اکسی اینفینیتی چیست؟
اکسی یک بازی بلاکچینی جالب است که هدف آن جذب توده‌های مردمی به فضای رمزنگاری به روشی سرگرم‌کننده است. AXS یک توکن بازی برای کسب درآمد است که بر روی شبکه ETH (اتریوم) ساخته شده است که برای حکومت بر روی پلتفرم استفاده می‌شود. این مفهوم انقلابی در سال 2018 ساخته شد. این ایده منحصر به فرد از بازی‌های محبوبی مانند پوکمون و تاماگوچی الهام گرفته شده است. این توکن از کاربران برای جمع‌آوری، پرورش، نبرد و تجارت موجودات مبتنی بر توکن موسوم به Axie پشتیبانی می‌کند. این توکن می‌تواند اشکال مختلفی داشته باشد از جمله آبزی، جانور، پرنده، گیاه، خزنده و.... علاوه بر این، این قطعات دارای چهار ویژگی متفاوت هستند؛ معمولی، نادر، فوق‌العاده نادر و افسانه‌ای. هر اکسی یک ان‌اف‌تی با ویژگی‌ها و مزایای منحصر به فرد است که به نوبت در نبردهای مختلف رقابت می‌کند. تیم برنده امتیازهای تجربه بیشتری کسب می‌کند که بیشتر برای ارتقای امتیازات خود یا ارتقا ساختار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محورها را می‌توان برای تکامل فرزندان جدید و متفاوت ترکیب کرد، که می‌توانند بیشتر در بازار پلتفرم فروخته شوند.

چرا این بازی محبوب شد؟
قیمت اکسی از زمان آغاز به کار به طور چشمگیری افزایش یافته است و علی‌رغم سقوط‌های متعدد در صنعت، دارای بازگشت سرمایه 9810 درصدی است. عملکرد استثنایی و درآمد قابل توجه آن باعث شده است که این صنعت مورد توجه قرار گیرد. بازاریابان هنوز در تعجب هستند که آیا باید قبل از اینکه خیلی دیر شود مقداری اکسی دریافت کنند؟ در این نوشته، ما پیش‌بینی قیمت اکسی در سال‌های 2024 تا 2030 و سال‌های آینده را نشان می‌دهیم.

بررسی اجمالی

ارز دیجیتال Axie Infinity

توکن AXS

قیمت 8.6 دلار

ارزش بازار 1.149.593.921.9016 دلار

میزان سکه‌های عرضه‌شده در گردش 143.643.686.4841 واحد

حجم معاملات 54.655.375.4784 دلار

بالاترین قیمت تاریخ 164.90 دلار در 07 نوامبر 2021

پایین‌ترین قیمت تاریخ 0.1234 دلار در 6 نوامبر 2020

اکسی در ‌2024چه می‌کند

قیمت Axie Infinity از ابتدای سال نوسانات قابل توجهی را نشان داده است که نشان‌دهنده افزایش قیمت این آلتکوین در بازار ارزهای دیجیتال است. علاوه بر این، توکن AXS در 24 ساعت گذشته تقریبا 3 درصد و در هفت روز گذشته 13.38 درصد به قیمت خود اضافه کرده است که نشان‌دهنده احتمال بالای حرکت صعودی قیمت در زمان آینده است.

بدون توقف

به نظر می‌رسد این پروژه با مجموعه‌ای از رویدادهایی که برای راه‌اندازی آماده شده‌اند، متوقف‌نشدنی باشد. اگر شبکه اکسی بتواند در زمینه ارتقای فنی هم درست عمل کند، قیمت ممکن است امسال به راحتی از مرز 16.12 دلار فراتر رود. اگر شبکه نتواند طرح‌های ارتقای خود را اجرا کند، قیمت‌‌ می‌تواند به 6.79 دلار نیز کاهش یابد. با در نظر گرفتن فشار خرید و فروش روزانه و در نظر گرفتن عوامل فوق، میانگین قیمت می‌تواند 11.95 دلار باشد.

پیش‌بینی قیمت این رمزارز برای سال 2024

واگرایی میانگین متحرک همگرایی یک هیستوگرام سبز رو به افزایش را در بازه زمانی یک روزه نشان می‌دهد که نشان‌دهنده افزایش فشار خرید در بازار ارزهای دیجیتال است. علاوه بر این، میانگین‌ها همگرایی صعودی را نشان می‌دهند که نشان‌دهنده یک اقدام مثبت قیمتی برای آلت‌کوین در روزهای آینده است.

اگر خریداران به افزایش فشار و بالا بردن قدرت خود ادامه دهند، قیمت AXS سطح مقاومت بالای 10.25 دلاری خود را در هفته‌های آینده آزمایش خواهد کرد. به طور منفی، اگر خریداران نتوانند شتاب به دست آورند، قیمت Axie Infinity شتاب خود را از دست داده و برای آزمایش منطقه حمایت 6.875 دلار سقوط خواهد کرد.

به طور متوالی، این تغییر ناچیز باعث می‌شود AXS در برابر نوسانات عظیم مصون بماند و همچنین به رشد جمعی دارایی تبدیل می‌شود. در یک نکته مثبت، قیمت AXS می‌تواند با افزایش‌ها ترکیب شود و تا پایان سال 2024 به بالاترین بالقوه 16.12 دلاری خود دست یابد.

در مقابل، یک بحران اقتصادی احتمالی یا سرکوب‌های نظارتی می‌تواند قیمت را به 6.79 دلار کاهش دهد. با این حال، تعادل در فعالیت‌های تجاری روزمره می‌تواند راه را برای قیمت متوسط 11.95 دلار هموار کند.

پیش‌بینی قیمت این رمزارز برای سال 2025

بازار ان‌اف‌تی‌ها در سال‌های آینده با رویدادهای امیدوارکننده‌اش در مسیر شکوفا شدن خواهد بود. به نظر می‌رسد به همین دلیل آینده برای این رمزارز مثبت باشد و نقاط عطف جدیدی در راه آن پیش‌بینی می‌شود. اگر شبکه با موفقیت رویدادهای برنامه‌ریزی‌شده را اجرا کند، ممکن است قیمت تا پایان سال 2025 به 23.55 دلار برسد.

نکته منفی؛ اگر شبکه نتواند پایگاه‌های اجتماعی جدید را جذب کند، و طعمه شایعات شود، فروشندگان ممکن است به راحتی بر تعیین روند قیمت تسلط پیدا کنند. در چنین حالتی قیمت AXS ممکن است به 14.61 دلار سقوط کند. به طور متوالی، با توجه به اهداف صعودی و نزولی، قیمت معمولی ممکن است پایه خود را در 19.58 دلار پیدا کند.

پیش‌بینی قیمت این رمزارز برای سال 2026

به گفته تحلیلگران، پیش‌بینی قیمت سکه AXS برای سال 2026 می‌تواند بین 20.13 تا 27.91 دلار و میانگین قیمت می‌تواند حدود 24.02 دلار باشد.

پیش‌بینی قیمت این رمزارز برای سال 2026

به گفته تحلیلگران، پیش‌بینی قیمت سکه AXS برای سال 2026 می‌تواند بین 20.13 تا 27.91 دلار و میانگین قیمت می‌تواند حدود 24.02 دلار باشد.

پیش‌بینی قیمت این رمزارز برای سال 2027

به گفته تحلیلگران، قیمت این رمزارز برای سال 2027 می‌تواند بین 24.67 تا 31.28 دلار و میانگین قیمت حدود 27.98 دلار باشد.

پیش‌بینی قیمت این رمزارز برای سال 2028

به گفته تحلیلگران، پیش‌‌بینی رمزارز اکسی برای سال 2028 می‌تواند بین 28.95 تا 35.93 دلار و میانگین قیمت می‌تواند حدود 32.41 دلار باشد.

پیش‌بینی قیمت این رمزارز برای سال 2029

به گفته تحلیلگران، پیش‌بینی اکسی برای سال 2029 می‌تواند بین 35.20 تا 43.29 دلار و میانگین قیمت سکه AXS حدود 39.24 دلار باشد.

تحلیل بنیادی

بازی اکسی اینفینیتی، توسط شرکت اسکای ماویس راه‌اندازی شده که یک سازمان توسعه‌دهنده بازی‌های مبتنی بر فناوری است و دفتر مرکزی‌اش در ویتنام قرار دارد. این پلتفرم دو بنیانگذار به نام‌های ترونگ نگوین و الکساندر لارسن دارد. ترون نگوین مدیر‌عامل فعلی شبکه است. او فارغ‌التحصیلی خود را با مدرک لیسانس در مهندسی نرم‌افزار کامپیوتر به پایان رساند. قبل از تاسیس این پلتفرم، او بیش از یک سال تجربه به عنوان مهندس نرم‌افزار در شرکت اندوین ترنزکشن را داشت.

از سوی دیگر، الکساندر لارسن، از سال 2017 در زمینه بازی‌های بلاکچین تجربه کسب کرده است. او همچنین خدمات خود را به عنوان افسر اجرایی امنیتی برای سازمان امنیتی دولت نروژ انجام داد. به غیر از این اعضای موسس، این شبکه متشکل از ده‌ها فرد تاثیرگذاراست.

اکسی اینفینیتی شاهد افزایش تعداد کاربران خود در سال 2021 بود و در مجموع از یک میلیون کاربر فراتر رفت. با همه این پایگاه‌های پخش، نیاز به به‌روز‌رسانی منظم و محتوای انقلابی وجود دارد. برای تحقق همین امر، شبکه به‌روزرسانی‌های هیجان‌انگیزی را ارائه می‌کند؛ مانند AXS staking، به‌روزرسانی‌های Axie infinity shards، ادغام با فروشگاه iOS/App و بسیاری موارد دیگر در کیف آن!

اکسی چطور ثروت آفرید!

شروع کار اکسی‌ در نوامبر 2020 با ارزش 10 سنت‌ وارد بازار شد. با ورود این شبکه به بازار تقریبا در اواخر سال، قیمت بدون هیچ فعالیتی تا حدود نیم دلار بالا رفت.

اکسی در دو ماه اول سال 2021 حدود 2 دلار در نوسان بود. در ماه مارس این پلتفرم با ارتقای توسعه‌ای روبه‌رو‌ و همچنین در رسانه‌های بزرگ ظاهر شد. دو موردی که به افزایش قیمت به نزدیکی 10 دلار تا پایان ماه می کمک کرد. در 19 می ‌در تله نزولی افتاد و تقریبا 60 درصد از ارزش خود را از دست داد و به 3 دلار کاهش یافت.

با افزایش محبوبیت ان‌اف‌تی‌ها در ماه جولای همان سال، روند صعودی شدید اکسی آغاز شد و این رمز‌ارز کار خود را با رسیدن به رکورد 81 دلار در 28 جولای آغاز کرد. با برخی تغییرات، قیمت تا پایان سه‌ماهه سوم به 92.21 دلار رسید.

سه ماه آخر سال برای اکسی مطلوب بود؛ زیرا تا 7 نوامبر قیمت به 165 دلار رسید. با این حال، توکن دیجیتال نتوانست ارزش‌آفرینی خود را حفظ کند و تا پایان سال به 92 دلار سقوط کرد.

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰

خبرهای روزنامه فرهیختگانآخرین اخبار