کد خبر: 96747

مظلوم نمایی که نتیجه عکس می‌دهد؛

این تصویر در تاریخ می‌ماند

هفت ماه است که صهیونیست‌ها روی مردم مسلمان غزه بمب میریزند، هفت دهه است که مسجدالاقصی از حضور این حرامیان در امان نیستند و حالا اردان نگران همین مسلمانان شده، مسلمانانی که زن و کودک‌شان بدست همین افراد قتل عام شدند و اردان یکبار تصویرشان را در سازمان ملل نشان نداد

مائده زمان فشمی؛ خبرنگار: این فرد گیلعاد اردان است، سفیر رژیم جعلی در سازمان ملل. این تصاویر در جلسه دیشب شورای امنیت ثبت شده، وقتی داشت ایران را به خاطر پاسخی که به حمله تروریستی خودشان داده، محکوم می‌کرد.

 

گیلعاد اردان به نمایش عکس در سازمان ملل عادت دارد، می‌خواهد مظلوم نمایی کند. یکبار با عکس نیروهای مقاومت همراه با پیرزنی صهیونیست، یکبار با نشان دادن عکس یک جلسه از سران مقاومت و حالا با نشان تصویر درخشان پهپادهای ایرانی بر فراز مسجدالاقصی که بارها و بارها به آن بالیدیم و می‌بالیم، نه فقط ما ایرانیان که همه آزادگان در هر جای جهان.

اردان این تصویر را نشان داد و گفت که این پهپادها تهدیدی مستقیم برای مسجدالاقصی و مسلمانان بود. هفت ماه است که صهیونیست‌ها روی مردم مسلمان غزه بمب میریزند، هفت دهه است که مسجدالاقصی از حضور این حرامیان در امان نیستند و حالا اردان نگران همین مسلمانان شده، مسلمانانی که زن و کودک‌شان بدست همین افراد قتل عام شدند و اردان یکبار تصویرشان را در سازمان ملل نشان نداد.

پریشب پس از هفت ماه، اولین شبی بود که آسمان غزه جایی برای جولان صهیونیست‌ها نداشت و این پهپادهای ایرانی بودند که در آسمان می‌درخشیدند . دنیای ما امروز، دارد قربانی استانداردهای دوگانه می‌شود، همین استاندارهای دوگانه‌ای که روی غزه بمب میریزد و پهپادهای ایرانی را عامل نگرانی برای همان مردم می‌داند، استاندارد دوگانه‌ای که به صهیونیست‌ها بمب می‌دهد و برای مردم غزه کمک به اصطلاح بشردوستانه می‌فرستد، استانداردی دوگانه که حاضر است مردم به خاک و خون کشیده شوند اما خودش بماند، به هر قیمتی....

مرتبط ها