کد خبر: 95893

تداوم فعالیت پروژه‌های شکست خورده گروه‌های ضدانقلاب؛

نمایشگاه دائمی دروغ‌پردازی علیه ایران

اغتشاشات و اعتراضات سال 1401 علیرغم پشتیبانی و حمایت بسیاری از کشورهای غربی و با وجود تلاش‌های گسترده گروه‌های ضدانقلاب در کشورهای غربی و در داخل کشور به نتیجه‌ای نرسید.

اغتشاشات و اعتراضات سال 1401 علیرغم پشتیبانی و حمایت بسیاری از کشورهای غربی و با وجود تلاش‌های گسترده گروه‌های ضدانقلاب در کشورهای غربی و در داخل کشور به نتیجه‌ای نرسید و کشورهای غربی نیز دیگر اسمی از آن اغتشاشات نمی‌آورند و به‌عنوان یک پروژه شکست خورده به آن می نگرند.

اما آنچه که جای تعجب دارد این است که گروه‌های ضد انقلاب از همان ابتدای شروع ناآرامی‌ها، اقدام به برگزاری تجمعاتی در جلوی درب سازمان ملل در شهر وین داشتند که ثمری نداشت ولی در همان جا نمایشگاهی علیه جمهوری اسلامی راه‌اندازی کردند که در کمال تعجب تاکنون برقرار و فعال مانده است!

این نمایشگاه که دقیقاً در محوطه ورودی سازمان ملل و در فضایی وسیع در حال برگزاری است، حاوی تصاویر و قبوری نمادین از صدها نفر کشته­‌شدگان ساختگی اغتشاشات است و نیز حاوی شعارهای تندی علیه ایران و نظام جمهوی اسلامی است که در معرض دید مراجعین سازمان­‌های بین‌المللی مستقر در وین، از جمله سازمان ملل، سازمان یونیدو، و آژانس انرژی هسته‌ای قرار گرفته است.

در کنار این تصاویر و پلاکاردها افرادی مستقر شده و در پاسخ به پرسش رهگذران پیرامون ایران دروغ‌پراکنی می­‌کنند. این موضوع به اعتبار بین‌المللی کشور لطمه زیادی وارد کرده و متاسفانه در این دو سال خبری از اعتراض دولت ایران نسبت به چنین نمایشگاهی تاکنون منتشر نشده است. جالب اینجاست که دو سال قبل تجمعات به نفع مردم اوکراین نیز در این مکان برگزار می‌شد، اما علی رغم تداوم جنگ اوکراین دیگر برقرار نیست. هرچند نمایشگاه ضدانقلاب علیه ایران با قدرت در حال فعالیت و دروغ‌پراکنی است.

به‌نظر می‌رسد باتوجه به سابقه طولانی روابط کشور اتریش و ایران و نیز با توجه به اصل بی‌طرفی که سازمان ملل متحد بر اساس آن مقر خود را در این شهر بنا نهاده است؛ لازم است اعتراض و مخالفت ایران با این نمایشگاه که حداقل دو سال است به صورت شبانه‌روزی فعالیت دارد، از هردو طریق سفارت ایران و نمایندگی دائم ایران نزد دفتر ملل متحد و سایر سازمان‌های بین المللی پیگیری شود.