کد خبر: 95885

سرخپوشان به 7 درصد هم راضی نمی‌شوند؛

اوسمار نگران زوج دفاعی پرسپولیس در دربی

پرسپولیس بعد از کسب یک برد شیرین و پرگل مقابل فولاد از روز گذشته تمرینات خود را در ورزشگاه شهید کاظمی پیگیری کرد. این تمرین برای نفراتی که در ترکیب ثابت بازی با فولاد قرار داشتند به ریکاوری اختصاص داشت و دیگر نفرات هم به مرور کارهای تاکتیکی و بازی تحت فشار پرداختند. آنچه بیش از هر چیز در این تمرین سرخپوشان به چشم آمد روحیه بالا و شادابی آنها بابت کسب نتایج خوب در بازی‌های اخیر بود.

حمیدرضا اسکندری، خبرنگار گروه ورزش: پرسپولیس بعد از کسب یک برد شیرین و پرگل مقابل فولاد از روز گذشته تمرینات خود را در ورزشگاه شهید کاظمی پیگیری کرد. این تمرین برای نفراتی که در ترکیب ثابت بازی با فولاد قرار داشتند به ریکاوری اختصاص داشت و دیگر نفرات هم به مرور کارهای تاکتیکی و بازی تحت فشار پرداختند. آنچه بیش از هر چیز در این تمرین سرخپوشان به چشم آمد روحیه بالا و شادابی آنها بابت کسب نتایج خوب در بازی‌های اخیر بود. در همین راستا اوسمار ضمن قدردانی از زحمات شاگردانش از آنها خواست از حالا به بعد فقط به دربی پیش‌رو فکر کنند و تمرکزشان را برای این بازی حساس قرار دهند. در این میان محمدحسین کنعانی‌زادگان تنها بازیکن ناراحت تیمش به‌خاطر از دست دادن دربی است و از این رو از مسئولان باشگاه پرسپولیس خواسته که به‌طور جدی پیگیر پاک شدن کارت زردش در بازی با فولاد باشند تا شانس بازی در دربی 103 را داشته باشد.

گولسیانی مربیانش را امیدوار کرد
گئورگی گولسیانی که برای درمان پای آسیب‌دیده‌اش راهی گرجستان شده بود بعد از بازگشت به ایران از روز گذشته در تمرینات سرخپوشان حاضر شد و صحبت‌هایی را با کادرفنی و پزشکی تیم داشت. طبق اخبار دریافتی ما، گولسیانی وضعیت خودش را تقریبا خوب توصیف کرده و امیدوار است که بتواند از امروز و فردا تمرینات خود را شروع کند. واقعیت امر درمورد گولسیانی این است که او یک مصدومیت کهنه دارد و به این خاطر هرچند وقت یکبار باید آمپول مخصوصی را به پایش تزریق کند. فصل پیش هم او همین کار را کرد و بعد از تزریق آمپول در کشورش بعد از چهار پنج روز شرایط بازی کردن را پیدا کرد. او این بار اواخر هفته پیش آمپول را به پای آسیب‌دیده‌اش تزریق کرده اگر مشکل خاصی برایش پیش نیاید از امروز یا فردا می‌تواند در تمرینات سرخپوشان شرکت کند.

بیرو به دنبال مقصر
علیرضا بیرانوند در بازی پرسپولیس و فولاد دو گل بد دریافت کرد و باعث شد با انتقادات زیادی از سوی هواداران در فضای مجازی و رسانه‌ها مواجه شود. البته او شانس بزرگی که آورد این بود که نفرات تهاجمی تیمش عالی کار کرده و نقش مهمی را در پیروزی پرگل ایفا کردند. با این حال بیرانوند فقط خودش را روی گل اول فولاد مقصر دانسته و در صحنه گل دوم فرجی را مقصر معرفی کرده است. از این جهت که او مدعی بود موقع رسیدن توپ به محوطه جریمه پرسپولیس فریاد می‌زند؛ منم اما فرجی توپ را با دفع ناقص به سمت دروازه هدایت می‌کند. با این حال هر دو بازیکن در این بازی از عملکرد خود چندان رضایت نداشتند. مخصوصا بیرانوند که بابت عملکرد خوب همبازیانش از آنها تشکر کرد و خواست به همین روند ادامه دهند تا به صدر جدول برسند.

کدام زوج دفاعی؟
با محرومیت محمدحسین کنعانی‌زادگان از دربی 103 و مصدومیت گولسیانی نگرانی اصلی اوسمار معطوف به خط دفاع تیمش خواهد بود. مخصوصا اینکه فرجی یک اشتباه بد در بازی پرسپولیس و فولاد داشت و علی نعمتی هم مدت‌هاست که در پست دفاع میانی به میدان نرفته است. در همین راستا اوسمار سخت پیگیر وضعیت گولسیانی است تا برای دربی آماده شود. از طرفی هم باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به کمیته داوران خواهان پاک شدن کارت زرد کنعانی در بازی با فولاد شده که خیلی بعید است نتیجه دهد. با شرایط موجود هنوز زوج خط دفاع پرسپولیس در دربی مشخص نیست. اگر گولسیانی و کنعانی هر دو به بازی نرسند آن وقت نعمتی و فرجی این شانس را دارند که بار دیگر به یاد روزهایی که در شهر خودرو بودند زوج خط دفاعی تیم‌شان را تشکیل دهند. اما از قرار معلوم بعید است اوسمار در این بازی حساس به فرجی اعتماد کرده و احتمال اینکه وحدت حنانوف را به او ترجیح دهد زیاد است. مدافعی که اوسمار در نیم‌فصل سخت مخالف رفتن او بود. چه بسا اگر گولسیانی آماده دربی شود در کنار وحدت زوج خط دفاعی پرسپولیس را تشکیل دهند. در این مورد باید دید اوسمار در روزهای آتی در تمرینات پرسپولیس چه تغییراتی را در خط دفاع تیمش می‌دهد.

سرخپوشان به 7 درصد هم راضی نمی‌شوند
بازیکنان پرسپولیس بعد از بازی با فولاد از فرصت استفاده کرده و بار دیگر از مشکلات مالی و مطالبات عقب‌افتاده خود صحبت کردند. این بار فقط کاپیتان‌ها نبودند که حرف زدند بلکه همه بازیکنان این اجازه را داشتند که در رسانه‌ها بابت معوقه‌های مالی خود صحبت کنند. در این میان امید عالیشاه به پرداخت نشدن 50 درصد باقی‌مانده از پاداش دو قهرمانی تیم‌شان بیشتر اعتراض داشت؛ چراکه معتقد بود ارزش پول آنها بعد از چند ماه پایین آمده است. البته رضا درویش قصد داشت قبل از بازی با فولاد 5 درصد از قرارداد سرخپوشان را پرداخت کند که این مساله با دلخوری آنها همراه شد و تاکید داشتند این رقم اصلا آن چیزی نبوده که آنها انتظارش را داشتند. در همین راستا درویش در تلاش بوده و هست که این دریافتی را به 10 درصد برساند اما از قرار معلوم بعید است این اتفاق رخ دهد. گویا امروز و فردا قرار است حدود 7 درصد قرارداد سرخپوشان به حساب‌شان واریز شود که این اصلا خبر خوبی نمی‌تواند برای شاگردان اوسمار در آستانه دربی باشد. در هر صورت درویش سخت از سوی اعضای تیمش تحت فشار است که پرداختی به آنها را حداقل به 10 درصد برساند.

پرداختی به تیم‌های پایه تا 48 ساعت آینده
یکی از اسپانسرهای باشگاه پرسپولیس همان‌طور که هفته پیش به بازیکنان و مربیان تیم‌های پایه این باشگاه قول داده بود روز گذشته طی مراسمی دو میلیارد تومان برای بازیکنان و مربیان تیم های پایه پرداخت کرد. تاکید این اسپانسر این بود که این رقم فقط بین بازیکنان و مربیان تیم‌های پایه تقسیم شود. از این رو قرار شد چک دو میلیارد تومانی تا فردا به اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم‌های پایه پرداخت شود. البته فقط بازیکنان تیم‌های رده جوانان و امید پرسپولیس قرارداد مالی دارند. ضمن اینکه اعضای تیم نوجوانان پرسپولیس به‌خاطر قهرمانی در این رده از مسابقات آسیا ویژن تهران هر یک مبلغ 10 میلیون تومان در قالب دو کارت هدیه از اسپانسر باشگاه پرسپولیس هدیه گرفتند. ضمن اینکه درویش در حضور اسپانسر باشگاه به تعدادی از بازیکنان تیم نوجوانان و سرمربیان تیم‌های پایه باشگاه که در مراسم تدارک دیده شده حضور داشتند اعلام کرد که در هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس مصوب خواهد شد که 10 درصد از سهم سود به‌دست‌آمده از فروش یکی از محصولات اسپانسر به تیم‌های پایه این باشگاه تعلق بگیرد.

مرتبط ها