کد خبر: 95379

رئیس‌جمهور:

انتخابات، یکی از مهمترین تجلی‌های اراده مردم است

رئیس دولت سیزدهم در دیدار با جمعی از نخبگان و منتخبان اقشار مختلف مردم استان خراسان جنوبی گفت: انتخابات یکی از مهمترین تجلیات اراده مردم و نیروی درونزای ملی است.

سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور شامگاه شنبه ۵ اسفند در دیدار با جمعی از نخبگان و منتخبان اقشار مختلف مردم استان خراسان جنوبی اظهار کرد: انتخابات یکی از مهمترین تجلیات اراده مردم و نیروی درونزای ملی است. همانطور که تاریخ شکوهمند پشت سر ما را اراده‌های بزرگ مردان و زنان ما ساخته‌اند، فردای ما را هم، همان اراده‌ها خواهند ساخت.

آیت الله رئیسی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: حضور میلیونی مردم در انتخابات، پشتوانه کشور و نظام بوده و امنیت ساز، اقتدار آفرین و پیش برنده کشور در عرصه های مختلف است.

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری با تقدیر از فعالان اقتصادی وصنعتگران استان اضافه کرد: در سطح کشور بیش از هفت هزار بنگاه تولیدی از مجموعه کارخانجات تعطیل و نیمه تعطیل، به مدار تولید برگشته اند و این نویدبخش آینده ای روشن است.

وی ضمن اشاره به بازدیدی که سال گذشته از پروژه آبرسانی منطقه درح در شهرستان سربیشه داشته، گفت: آبرسانی در این منطقه با سرعت پیش میرود و تاکنون نیز در سطح کشور تنش آبی سه هزار و ششصد روستا از 10 هزار روستای هدف گذاری شده رفع شده است.

رییسی بیان اینکه عقب ماندگی هایی از دهه قبل داریم که باید جبران شود، اظهار کرد: خراسان جنوبی استانی دانشگاهی بوده و کادرسازی در استان خیلی با اهمیت است و معتقدم این امکان وجود دارد که نیرویهای متدین، کارآمد و اثرگزار در این استان تربیت شوند و در سطح کشور رشد پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه عزت ما در گرو اجرایی سازی بیانیه گام دوم انقلاب است، عنوان کرد: گفتمانی را که امام و رهبری بنیان نهاده اند و امروز نهادینه شده، باید به آن عمل کنیم و هنر دولتمردان به معنی عام باید این باشد که گفتمان امامین انقلاب را اجرایی کنند.

مرتبط ها