کد خبر: 95008

سرمربی نفت آبادان در کنفرانس خبری بعد از بازی با استقلال:

بختیاری‌زاده: استقلال مدعی قهرمانی است

سهراب بختیاری‌زاده سرمربی صنعت نفت آبادان پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر استقلال در نشست خبری گفت:« ایجاد موقعیت نکردیم چون توان بدنی لازم را نداشتیم و قبل از هر چیزی باید این وضعیت را درست کنیم. استقلال در نیم فصل دوم مثل نیم فصل اول هم شانس قهرمانی دارد.»

مهدی حیدری: سهراب بختیاری‌زاده سرمربی صنعت نفت آبادان پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر استقلال در نشست خبری گفت:« اول به استقلال تبریک می‌گویم و از بازیکنانم هم تشکر می‌کنم؛ آنها ذهنیت حرفه‌ای خود را نشان دادند. فقط در یک صحنه در شروع نیمه دوم تمرکز خود را از دست دادند و باعث آن گل شد. البته استقلال یکی دو‌موقعیت مهم دیگر هم داشت. چون ما بعد از دریافت گل دقایقی خوب بازی نکردیم. در نهایت ما نتوانستیم شرایطی که برای ایجاد موقعیت مناسب است را فراهم کنیم ولی موفق نبودیم. در کل نسبت به شروع نیم فصل دوم فوتبال خوبی از دو تیم دیدیم.

استقلال در فوتبال هر تیمی یک استراتژی خاص خودش را دارد. هیچ تیمی بدون دلیل موفق نمی‌شود و بدون دلیل صدرنشین نمی‌شود. من فکر می‌کنم استقلال استراتژی و فوتبالی که نکونام می‌خواهد را خیلی خوب اجرا می‌کند. ما شکل‌های زیادی از فوتبال داریم. به اعتقاد من فوتبال زیبا فوتبالی است که مربی بر اساس بازیکنانش و استراتژی تیمش و شرایط بازی حریف برنامه‌های فنی مختلفی داشته باشد. استقلال بر اساس داشته‌هایش روی ضد حملات، بازی فیزیکی، انتقال سریع بازی از کناره‌ها و … خوب برنامه‌های آقای نکونام را پیاده می‌کند.

وضعیت الان بازیکنان نفت آبادان مطلوب نیست و سعی می‌کنیم در یکی دو هفته آینده که کوران مسابقات است شرایط بدنی تیم را بهتر کنیم. ایجاد موقعیت نکردیم چون توان بدنی لازم را نداشتیم و قبل از هر چیزی باید این وضعیت را درست کنیم. استقلال در نیم فصل دوم مثل نیم فصل اول هم شانس قهرمانی دارد و تیم خوبی است.»

مرتبط ها