کد خبر: 95001

سیدحسن نصرالله:

بهای خون غیرنظامیان خون خواهد بود +فیلم

سیدحسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان در مراسم بزرگداشت فرماندهان شهید در بیروت گفت:«دشمن تاوان ریختن خون زنان و کودکان ما در النبطیه، الصوانه و دیگر مناطق را خواهد پرداخت. بهای خون غیرنظامیان خون خواهد بود، نه مواضع (ارتش رژیم صهیونیستی).»

علی نوری: سیدحسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان در مراسم بزرگداشت فرماندهان شهید در بیروت تاکید کرد:« هدف دشمن از به قتل رساندن غیرنظامیان این است که مقاومت لبنان را برای توقف (نبرد) تحت فشار قرار دهد، زیرا تمام فشارهای (رژیم صهیونیستی) از 7 اکتبر (15 مهر) به این سو برای متوقف کردن (نبرد در ) جبهه جنوب (لبنان) بوده است. پاسخ به کشتار (رژیم صهیونیستی) باید از طریق ادامه و تشدید فعالیت و نبرد با این رژیم در جبهه جنوب لبنان باشد. هدف قرار دادن شهرک صهیونیست نشین کریات شمونه با ده‌ها موشک کاتیوشا و تعدادی موشک «فلق» پاسخ اولیه بود.»

وی افزود:« دشمن تاوان ریختن خون زنان و کودکان ما در النبطیه، الصوانه و دیگر مناطق را خواهد پرداخت. بهای خون غیرنظامیان خون خواهد بود، نه مواضع (ارتش رژیم صهیونیستی).»

دبیر کل حزب‌الله لبنان گفت:«آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها باید بدانند در برابر همه جنایاتی که در فلسطین انجام می‌دهند مردمی هستند که از مواضع شأن عقب نشینی نمی کنند
در پایان این بخش می گوییم هر کاری کنید جبهه لبنان خاموش نمی شود.»

 

سید حسن نصرالله افزود:«در ایران هم اینگونه بود که در زمان شاه ایران تحت کنترل آمریکا بود. نوکر آمریکا و اسرائیل بود.اگر جمهوری اسلامی با رهبری امام خمینی اقدام نمی کرد وضع همان‌طور مانده بود.»

مرتبط ها