کد خبر: 9414

لیگ شروع نشده پرسپولیس شروع کرد

عادت همیشگی اول فصل سرخپوشان

شاید بیرون از باشگاه و اطراف طارمی جریاناتی در حال شکل‌گیری است که او خبر ندارد. در این صورت با سکوتش و تمرکز روی مسابقات لیگ می‌تواند هم آرامش خود را تداوم می‌بخشد و هم به موفقیت‌های تیمش در لیگ کمک کند.

به گزارش فرهیختگان آنلاین، حاشیه‌سازی و ایجاد ناامنی در پرسپولیس اول فصل هر سال به یک عادت تبدیل شده و همه ساله پیش از شروع لیگ برتر این موضوع فضای مدیریتی و فنی این باشگاه را تحت تاثیر قرار می‌دهد و حتی به سکوهای تماشاگران نیز سرایت پیدا می‌کند.

امروز هم لیگ برتر شروع می‌شود و پرسپولیس هم در اولین بازی خود در تهران میزبان فولاد خوزستان است. هنوز سوت داور زده نشده ساز مخالف مهدی طارمی ناکوک می‌زند و معلوم نیست به چه دلیل و منطقی نسبت به عملکرد باشگاه به‌ویژه مدیرعامل تیم اعتراض دارد؟

این موضوع که مبلغ پرداختی اول فصل در حق او کم بوده و باید بیشتر از همه پرداخت می‌شده، آنقدر مهم و بزرگ نیست که در ابعاد اجتماعی منعکس شود و باعث یکسری تهدید‌های افشاگری از سوی او در رسانه‌ها شود.

طارمی بازیکنی با توانمندی‌های خاص و ویژگی‌های فنی منحصربه‌فردی است و تاکنون با حضورش در پرسپولیس باعث موفقیت‌ها و رکوردهای ارزشمندی شده است. همه می‌دانند حق او بیشتر از اینهاست. اما او باید بداند که در چه باشگاهی بازی می‌کند که این روزها با مشکلات آزاردهنده‌ای روبه‌رو است. حداقل اخلاق حرفه‌ای ایجاب می‌کند که در شرایط سخت امروز باشگاه که حتی مجبور شده دست به دامن طرفداران خود برای رفع تحریم‌های بین‌المللی شود،  صبر پیشه کند و مشکلات و خواسته‌هایش را در درون باشگاه حل کند. او باید بداند که عده‌ای خارج‌نشین منزوی به دنبال حاشیه‌سازی هستند و درصددند تا مانعی بر سر راه موفقیت‌های تیم بسازند. او نباید بهانه‌ای برای این اقدام نادرست و دستاویزی برای عملی شدن ترفندهای ناجور باشد.

طارمی علاوه‌بر پرسپولیس بازیکن تیم ملی ایران نیز هست. او باید متوجه ارزش این جایگاه بسیار مهم و حساس هم باشد. در این مورد او باید این مساله را هم در نظر بگیرد که اصرار و تاکید سرمربی تیم ملی مبنی‌بر رفتارهای حرفه‌ای و دور از مسائل غیرفوتبالی جدی است و خود او هم این قضیه را می‌داند. می‌داند که در تیم ملی هیچ بازیکنی حق حرف زدن درباره مدیر یا مربیان را ندارد. به همین دلیل هم هست که تیم ملی مسیر درست و موفقیت‌آمیزش را بدون دغدغه و حاشیه ادامه می‌دهد.

س طارمی می‌تواند و باید پرسپولیس را هم مثل تیم ملی برای خودش مجسم کند و از عواقب رفتارهای تحریک‌آمیزش آگاه باشد. شاید بیرون از باشگاه و اطراف طارمی جریاناتی در حال شکل‌گیری است که او خبر ندارد. در این صورت با سکوتش و تمرکز روی مسابقات لیگ می‌تواند هم آرامش خود را تداوم می‌بخشد و هم به موفقیت‌های تیمش در لیگ کمک کند. با چنین رفتاری باشگاه هم قدر او را بیشتر می‌داند و نسبت به خواسته‌های او بیشتر عمل می‌کند.