کد خبر: 94034

بیانیه عجیب استقلال؛

دوستان خطیر، دشمنان او هستند

هنوز معلوم نیست چه کسانی بیانیه صبح دوشنبه باشگاه را نوشته‌اند اما آنچه روشن است نویسنده یا نویسندگان متن دوستان خوبی برای علی خطیر محسوب نمی‌شوند. 

ساعتی پیش باشگاه استقلال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که اردوی نیم‌فصل در امارات لغو شد و علاوه بر اطلاع‌رسانی به سرمربی تیم کنایه زد.

اما اصل ماجرا چیست؟ آن‌گونه که منابع نزدیک به استقلال می‌گویند و ما قبل از این در «فرهیختگان» گفته بودیم، نکونام در صورتی درخواست برگزاری اردوی خارجی داشته که بازیکن جدید به تیم اضافه شود. این درحالی است که در ۱۰ روز اخیر لیست سوم نکونام که شامل بازیکنان در دسترس داخلی است به باشگاه داده شده بود. 

در آستانه سفر به دوبی برای برگزاری اردو غیر از سیلوا که در چند ماه اخیر بازی رسمی نداشته، هیچ بازیکنی به استقلال اضافه نشده و حالا دلیل اصلی برگزاری اردو یعنی هماهنگی بازیکنان موجود و جدید منتفی است. در بازی تدارکاتی اخیر استقلال با یک تیم دست دومی هم به خاطر کمبود بازیکن، آبی‌ها از ۶ بازیکن جوانان و امید استفاده کرده بودند.

نخریدن لیست سوم نکونام که برخی اسامی آن در رسانه‌ها منتشر شده و برخی نه، دیگر با برچسب «لیست رویایی» یا «گران و نشدنی» قابل توجیه نیست. هنوز معلوم نیست چه کسانی بیانیه صبح دوشنبه باشگاه را نوشته‌اند اما آنچه روشن است نویسنده یا نویسندگان متن دوستان خوبی برای علی خطیر محسوب نمی‌شوند. 

مرتبط ها