کد خبر: 93622

بهمن گودرزی، کارگردان:

اکران «هاوایی» یک‌دقیقه هم متوقف نشد

بهمن گودرزی، کارگردان فیلم سینمایی «هاوایی» مدعی شده که اکران این اثر برای یک دقیقه هم متوقف نشده، او گفته است: «خوشبختانه با درایت وزیر ارشاد و زیرمجموعه‌شان در سازمان سینمایی، حاشیه‌سازی فیلم خنثی شد و اکران با همان روال مرسوم ادامه پیدا کرد.»

بهمن گودرزی، کارگردان فیلم سینمایی «هاوایی» مدعی شده که اکران این اثر برای یک دقیقه هم متوقف نشده، او گفته است: «خوشبختانه با درایت وزیر ارشاد و زیرمجموعه‌شان در سازمان سینمایی، حاشیه‌سازی فیلم خنثی شد و اکران با همان روال مرسوم ادامه پیدا کرد. خوشبختانه فیلم اصلا از پرده پایین نیامد و اکرانش حتی یک دقیقه هم متوقف نشد و این شعار این دولت است که برخوردی متفاوت با شرایط اکران فیلم‌ها داشته باشد. کمااینکه خیلی از بازیگرانی که دچار حاشیه‌هایی شده بودند، در همین یک سال، فیلم‌های‌شان به اکران درآمد. فیلم ما هم زمانی تولید شده بود که خانم ریحانه پارسا هنوز از کشور نرفته بود. ذهنیت مدیران فعلی ارشاد این است که هیچ فیلمی پشت خط اکران نماند.»

این موضوع درحالی است که ۲۷ دی‌ماه سازمان سینمایی اطلاعیه‌ای درخصوص بازبینی فیلم سینمایی «هاوایی» منتشر کرده و نوشته بود: «فیلم «هاوایی» در سال ۱۳۹۷ تولید شده و در سال ۱۴۰۲ با اصلاحات بسیاری به روی پرده رفته است. بنابر تاکید وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص توجه به دغدغه دلسوزانه عرصه فرهنگ و‌ هنر، فیلم سینمایی «هاوایی» مجددا مورد بازبینی قرار گرفته و موارد دیگری که موجب ایجاد حساسیت یا نگرانی در مخاطبان شده از فیلم حذف و یا تغییر پیدا کرده است. بدین منظور اکران این فیلم پس از نظارت مجدد با اصلاحات انجام شده، به‌نمایش گذاشته خواهد شد.»

 

منبع: ایرنا

مرتبط ها