کد خبر: 92865

سرباز روح الله رضوی؛ فعال رسانه ای:

الجزیره و آفریقای جنوبی؛ جای ایران را نخواهد گرفت

در دفاع از آنچه جمهوری اسلامی ایران در منطقه رقم زده و نه کنش رسانه‌ای الجزیره و نه اقدام حقوقی آفریقای جنوبی جای آن را نمی‌گیرد.

سرباز‌روح‌الله رضوی، فعال رسانه‌ای: جمهوری اسلامی ایران شاید زبان رسایی در دفاع از خود و ملت‌های منطقه در برابر طرح خاورمیانه نوین آمریکایی‌ها نداشته باشد اما قطعا ید طولایی برای بر هم زدن نقشه‌های آمریکایی اسرائیلی در منطقه دارد. این ید طولا هم به سادگی بدست نیامده و هزینه‌هایی پایش داده شده که تقریبا هیچ کشور و ملت دیگری در جهان آن هزینه‌ها را تحمل نکرده.   

نه کنش رسانه‌ای بی‌بدیل الجزیره قطر و نه اقدام حقوقی موثر آفریقای جنوبی در قبال نسل‌کشی اسرائیل در غزه هیچ‌کدام جای آنچه جمهوری اسلامی ایران رقم زده و در حال رقم زدن است را نمی‌گیرد. آنها زبان هستند و این دست. آنها بیان هستند و این اقدام.   

دشمن را با زبان رسا می‌توان مفتضح کرد اما لزوما نمی‌توان آن را متوقف ساخت. دشمن را با اقدام حقوقی می‌شود رسوا ساخت اما در نظام حقوقی اساسا ناعادلانه دنیا در بهترین حالت باید جنبه روانی این اقامه دعوا را در نظر داشت.   

ما در معرکه‌ی ظالمانه‌ی منطقه‌ای که در آن زیست می‌کنیم فقط دنبال این نیستیم که روان‌مان آرام باشد که دشمن را با بهترین تولیدات رسانه‌ای رسوا ساختیم و با بهترین اقدامات حقوقی به چالش کشیدیم.  

  تسلی خاطر تنها توقع ما نیست؛ ما به دنبال تشفی صدوریم و آرامش دل که به دست بر می‌آید نه زبان

مرتبط ها