کد خبر: 92679

در دور نخست رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد؛

عموزاد و ابراهیم‌زاده پیروز شدند + فیلم

رحمان عموزاد، عباس ابراهیم‌زاده و حسین ابوذری ، سه نماینده کشتی آزاد ایران در رقابت‌های کشتی آزاد در دور نخست مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

مسابقات کشتی آزاد رنکینگ جهانی از امروز در کرواسی آغاز شد که ملی‌پوشان کشورمان به رقابت پرداختند. این مسابقات به دلیل چرخه انتخابی تیم ملی برای کسب سهمیه المپیک و بازی‌های پاریس از اهمیت زیادی برخوردار است. 

در وزن 65 کیلوگرم رحمان عموزاد در دور نخست با نتیجه 12 بر 4 و سه اخطاره عبداله توپراک از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور بعد با شائو هوا یوان از چین کشتی می‌گیرد. عباس ابراهیم‌زاده دیگر نماینده کشورمان نیز که در گروه عموزاد حضور دارد،‌ در دور اول با با نتیجه 10 بر صفر گودردزی ژبیاشویلی از گرجستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم به مصاف بائو ون وی از چین می رود. دو نماینده کشورمان در صورت پیروزی بر حریفان خود، در مرحله نیمه نهایی رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

حسین ابوذری دیگر نماینده کشورمان نیز در دور نخست با توبیاس پورتمانین از سوئیس مبارزه کرد و 11 بر صفر پیروز شد و در دور دوم با شکست  کوری‌لنکو اوکراینی  با نتیجه ۸-۰ ، به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات راه یافت.

 

مرتبط ها