کد خبر: 92561

دست رد دژاگه به سینه شجاعی و هوادار؛

شجاعی منتظر بیرون‌مانده‌های بازار نقل‌وانتقالات

تیم هوادار که در فصل جاری کار خود را با محمود فکری آغاز کرده بود، در ادامه موفق نشد کاری از پیش ببرد و این همکاری قبل از پایان نیم‌فصل قطع شد. پس از آن مسئولان باشگاه که در ابتدای فصل نیز خواهان همکاری با مسعود شجاعی بودند بار دیگر پیشنهاد خود را با وی مطرح کردند و این بار موفق شدند نظر مثبت او را برای مربیگری در تیم هوادار جلب کنند.

نیلوفر مژدهی، خبرنگار: تیم هوادار که در فصل جاری کار خود را با محمود فکری آغاز کرده بود، در ادامه موفق نشد کاری از پیش ببرد و این همکاری قبل از پایان نیم‌فصل قطع شد. پس از آن مسئولان باشگاه که در ابتدای فصل نیز خواهان همکاری با مسعود شجاعی بودند بار دیگر پیشنهاد خود را با وی مطرح کردند و این بار موفق شدند نظر مثبت او را برای مربیگری در تیم هوادار جلب کنند. شجاعی که پیش از این چند باری در دوران بازی به‌عنوان مربی مسئولیت چند دیدار را برعهده گرفته بود، با سفر به ایران تلاش کرد حرفه خود را به‌عنوان مربی در لیگ برتر آغاز کند. بعد از جدایی محمود فکری هرچند مسعود شجاعی موفق نشد روی نیمکت تیم هوادار بنشیند اما تلاش‌های او از روی سکو نیز در عملکرد تیم هوادار تاثیر گذاشت و یک پیروزی و یک مساوی حاصل تلاش‌های این مربی جوان است. تیم هوادار از ابتدای فصل جاری ۳ برد ۵ مساوی و ۷ باخت در کارنامه‌اش دارد که سهم شجاعی از این ۱۵ بازی ۴ امتیاز است. این نشان می‌دهد این سرمربی جدید حتی اگر به لحاظ فنی تاثیری در عملکرد تیمش نگذاشته باشد از نظر روحی شرایط تیم را تغییر داده و جابه‌جایی مربی در تیم هوادار نتیجه داده است.

شجاعی مجوز گرفت
درحالی‌که مسئولان باشگاه هوادار مشکلی برای نشستن این مربی روی نیمکت نمی‌دیدند اما شجاعی برای صدور کارت و نشستن روی نیمکت هوادار با مشکلات زیادی روبه‌رو بود. فعالیت‌های اخیر او در فضای مجازی به‌گونه‌ای بود که مسئولان باشگاه هوادار برای صدور مجوز فعالیت او با مشکلاتی روبه‌رو شدند. اما اخیرا شنیدیم مشکلات این مربی حل شده و او می‌تواند به‌عنوان سرمربی در لیگ ایران فعالیت کند. به این ترتیب هرچند در دو بازی اخیر مسعود شجاعی از روی سکوها تیمش را رهبری کرد اما از این پس و از نیم‌فصل دوم می‌تواند از روی نیمکت تیمش را هدایت کند. شجاعی در طول مدتی که در ایران نبود تمامی مراحل مربیگری را طی کرده و مدارک لازم برای این کار را دارد، از این‌رو هوادار می‌تواند سکوی پرتاب خوبی برای کاپیتان سابق تیم ملی باشد. شجاعی بدون حضور در تیم‌های استقلال و پرسپولیس، نه‌تنها لژیونر شد بلکه در تیم ملی نیز حضور داشت و روزهای پرافتخاری را سپری کرد. حالا شرایطی فراهم شده تا او بتواند به‌عنوان مربی کار خود را آغاز کند و اگر همچون دوره فوتبالش موفق ظاهر شود رسیدن به مراحل بالاتر برای او با توجه به اسم و رسمی که دارد کار چندان سختی نیست.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید.

مرتبط ها