کد خبر: 92225

جنگ اسامی و واکنش‌های سریع؛

از تارتار و درخشان تا حسین عبدی

چند ساعتی می‌شود که نام مهدی تارتار به‌عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی یحیی گل‌محمدی سروصدای زیادی راه انداخته است. هنوز هیچ مقام مسوولی در رابطه با این اتفاق نه حرف زده و نه تاییدیه یا تکذیبیه‌ای داده است؛ در فضای مجازی یا برخی رسانه‌ها اما شاهد حمله به مهدی تارتار و هر مربی داخلی دیگری هستیم. برخی بر این باورند که او شاید ملوان خوبی ساخته باشد اما در حد پرسپولیس نیست.

فرهیختگان: حقیقت ماجرا اما این است که تا این لحظه هیچ مذاکره مستقیم و غیر مستقیمی با مربیان مختلف برای هدایت پرسپولیس چه به صورت موقت چه دائمی نشده است. ولی با فضای موجود که باشگاه با موانع و بحران‌هایی برای آوردن برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش رو به رو است و برای چالش زمان آمدن این مربی به ایران درصورت توافق، با توجه به حضور عمان در جام ملت‌ها راه حلی پیدا نکرده، طبیعی است که درباره مربیان ایرانی که شرایط نشستن روی نیمکت پرسپولیس را دارا باشند حرف زده شود.
بد نیست بدانید در پشت پرده بین افراد مختلف نام حسین عبدی هم اتفاقا به عنوان یک گزینه پیشنهادی به میان آمده و مجتبی حسینی هم که گزینه معرفی شده از سوی یحیی بوده است. به هر حال در این میان برخی ها باور دارند که احتمال انتخاب مربی ایرانی با اینکه درویش تلاش می‌کند برانکو را به پرسپولیس بازگرداند «صفر» نیست.
پس وقتی احتمال هست، درباره گزینه‌های مختلف حرف زده می‌شود. این وضعیت و واکنش‌ها به خوبی نشان می‌دهد که جریانات هواداری با جدایی یحیی حضور مربی ایرانی را برنمی‌تابند و فقط مربی بزرگ خارجی می‌خواهند. هیچ مربی ایرانی نیست که حمایت اکثریت هواداران پرسپولیس را با خود به همراه داشته باشد و به همین دلیل شامس مربیان کم است و باز هم تاکید می‌کنیم مذاکره رسمی و غیر رسمی با هیچ گزینه داخلی انجام نشده است.

مرتبط ها