کد خبر: 92183

شمس آذر خود را از بازار نقل و انتقالات کنار کشید؛

بازیکنان گران هستند، شمس‌آذر پول ندارد

تیم شمس آذر به عنوان شگفتی‌ساز رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر در اقدامی قابل توجه از ۵ تیم بالای جدول ۱۰ امتیاز گرفت.

نیلوفر مژدهی، خبرنگار: تیم شمس آذر به عنوان شگفتی‌ساز رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر در اقدامی قابل توجه از ۵ تیم بالای جدول ۱۰ امتیاز گرفت. شاگردان سعید دقیقی ابتدا از تراکتور ۳ امتیاز گرفتند، سپس با استقلال مساوی کردند، ملوان را در خانه‌اش بردند و ۳ امتیاز دیگر به حساب خود واریز کردند. آنها مقابل پرسپولیس هر‌چند نمایش خوبی نشان داده و موفق به گلزنی شدند اما در نهایت با دو گل شکست خوردند؛ این شکست هم نتوانست شاگردان دقیقی را متوقف کند و آنها در آخرین بازی فصل موفق شدند سپاهان را با یک گل در قزوین شکست داده و عملکرد خارق‌العاده خود را تثبیت کنند.
عملکرد تهاجمی تیم شمس آذر در همه بازی‌ها باعث شد در نهایت همه علاقمندان به فوتبال، سعید دقیقی و شاگردانش را تحسین کنند. با وجود اینکه همه علاقه‌مندان به فوتبال از عملکرد خیره‌کننده تیم شمس آذر به وجد آمدند اما کارخانه و مدیران این باشگاه هنوز هیچ واکنشی نسبت به این موضوع نداشته و تا این لحظه نه‌تنها پاداشی برای آنها در نظر نگرفته‌اند بلکه برنامه خاصی نیز برای تعطیلات آنها ندارند.
از این رو تیم شمس‌آذر بعد از مسابقات راهی تعطیلات شده و پس از ۹ روز استراحت بازیکنان مجددا تمرینات را از سر می‌گیرند. طبق برنامه از‌پیش‌تعیین شده قرار است تمرینات از بیستم دی در قزوین آغاز شود و آنها اردویی را از ۲۸ دی در ترکیه برگزار کنند اما این اردو نیز قطعی نیست؛ چرا‌که بسیاری از بازیکنان آنها شرایط خروج از کشور را ندارند. با اینکه پروسه برطرف کردن این مشکل از هفته گذشته استارت خورده اما شنیده‌ها حاکی از آن است که موانع برای برپایی اردوی خارج از کشور با توجه به تعداد زیاد بازیکنان جوانی که این تیم در ترکیب خود دارد به یک معضل تبدیل شده است. به این ترتیب اگر مسئولان باشگاه شمس‌آذر بتوانند مقدمات حضور بازیکنان‌شان در خارج از کشور را فراهم کنند این اردو برگزار و در غیر این صورت منتفی می‌شود و آنها تمرینات را برای نیم‌فصل دوم نیز در ایران ادامه می‌دهند.

توقع از شمس‌آذر بالاست
عملکرد تیم شمس‌آذر در نیم‌فصل اول و در اولین سال حضورشان در لیگ برتر آنچنان خوب و خیره‌کننده بود که حالا توقعات از این تیم بالا رفته و همه منتظر نمایش شاگردان سعید دقیقی در نیم‌فصل دوم هستند. همین موضوع بدون شک بار زیادی را روی دوش این مربی و بازیکنانش خواهد انداخت به طوری که کوچک‌ترین لغزش و اشتباه می‌تواند ذهنیت خوب و مثبتی که از این تیم و بازیکنانش به وجود آمده را خدشه‌دار کند. از طرفی کسی توقع ندارد که تیم شمس‌آذر از آن بازی خوب و تهاجمی فاصله گرفته و فوتبال محتاط‌تری را بازی کند در حالی که نیم‌فصل دوم خیلی حساس‌ است و می‌تواند تغییرات زیادی در جدول رده‌بندی به وجود آورد. در نتیجه ناخودآگاه تیم‌ها را به سمت بازی با احتیاط می‌کشاند، چرا‌که اغلب قبل از اینکه برای بردن رقبا به میدان بروند برای نباختن بازی می‌کنند.
شهاب زندی، مدیرعامل باشگاه شمس آذر در این مورد به خبرنگار «فرهیختگان» گفت: «ما می‌دانستیم که در لیگ برتر با آمادگی خوبی حضور پیدا خواهیم کرد، چراکه سعید دقیقی هم بازیکنان خود را می‌شناخت و هم از لیگ برتر و شرایط آن شناخت داشت. در واقع نسبت به مسابقات اشراف داشتیم. شرایط در نیم‌فصل دوم اما متفاوت خواهد بود. امیدوارم بیش از حد توقع را از ما بالا نبرند. همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا در نیم‌فصل دوم نیز هواداران را راضی نگه داریم. آنها نیز باید شرایط را درک کنند تا با بهترین شرایط فصل را به پایان برسانیم.»

ادامه مطلب را اینجا بخوانید.

مرتبط ها