کد خبر: 92079

دستمان روی ماشه است؛

حزب‌الله: ترور العاروری بی‌پاسخ نخواهد ماند

مقاومت اسلامی لبنان با انتشار بیانیه‌ای ترور العاروری نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت حماس را اقدامی جنایتکارانه از سوی رژیم صهیونیستی دانست.

مقاومت اسلامی لبنان با انتشار بیانیه‌ای ترور العاروری نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت حماس را اقدامی جنایتکارانه از سوی رژیم صهیونیستی دانست و تهدید کرد که این جنایت بدون واکنش و پاسخ نخواهد ماند.

بخش‌هایی از بیانیه به شرح زیر است:«ما برای ملت عربی و اسلامی خود، برای فلسطین آزاد و مقاومت عظیم آن و مردم سرافراز آن، و برای آزادگان و مجاهدان در همه جا، رهبر مجاهدان بزرگ و معاون دفتر سیاسی جنبش حماس، «شیخ صالح العاروری» که به همراه تعدادی از یاران مجاهدش در راه بیت المقدس به شهادت رسیدند سوگواریم.

ما به برادرانمان در جنبش مقاومت اسلامی حماس، از مجاهدان دلیر گردان‌های عزالدین قسام، از مردم ثابت قدم غزه، بیت المقدس، کرانه باختری و از همه جناح‌ها و جنبش‌ها تسلیت عرض می‌کنیم. خداوند متعال کارنامه این رهبر بزرگ را با بالاترین مدال‌های افتخار، یعنی رسیدن به مقام شهادت به پایان رسانده است که همواره در پی آن بوده و آرزوی آن را داشته است.

دشمن جنایتکار که پس از ۹۰ روز جنایت، کشتار و ویرانی، نتوانست غزه، خان یونس، اردوگاه جبالیا و بقیه شهرها، اردوگاه‌ها و روستاهای سرافراز را تحت سلطه خود درآورد، به سیاست ترور روی آورد.

این ترور ادامه جنایت ترور «سیدرضی الموسوی» است و این جنایت شنیع، مقاومت در فلسطین، لبنان، یمن، سوریه، ایران و عراق را در ایمان به آرمان عادلانه خود استحکام خواهد داد و تعهد و عزم راسخ برای ادامه راه مقاومت و جهاد تا پیروزی و رهایی، مستحکم خواهد کرد.
ما جنایت ترور «شیخ صالح العاروری» و یاران شهیدش در قلب ضاحیه جنوبی بیروت را حمله‌ای جدی به لبنان، مردم آن، امنیت، حاکمیت و مقاومت لبنان و پیام های سیاسی و امنیتی آن می دانیم. ما در حزب‌الله تأکید می‌کنیم که این جنایت هرگز بدون پاسخ و مجازات نخواهد گذشت و مقاومت ما در برابر عهدش استوار و سربلند و وفادار به اصول و تعهداتی است که با خود کرده است، دستش روی ماشه است و در بالاترین درجه آمادگی و آمادگی قرار دارد.»

مرتبط ها