کد خبر: 91971

بعد از شکست مقابل شمس‌آذر؛

مورایس از سرمربیگری سپاهان استعفا کرد

ژوزه مورایس از هدایت سپاهان استعفا کرد و قصد دارد از ایران برود. نویدکیا جدی‌ترین گزینه جانشینی مورایس. باشگاه سپاهان به CAS شکایت می‌کند!

 تیم فوتبال سپاهان در هفته پانزدهم لیگ برتر میهمان شمس آذر قزوین بود که با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. منوچهر نیکفر سرپرست مدیرعاملی سپاهان بعد از پایان این مسابقه خبر استعفای سرمربی پرتغالی طلایی‌پوشان را تأیید کرد.

نویدکیا جدی‌ترین گزینه جانشینی مورایس: به گزارش فرهیختگان، مورایس در حالی بعد از سومین شکست پی در پی تیمش در لیگ از سمت خود استعفا داده است که پیش از در طول همین فصل دو بار دیگر تا مرز استعفا پیش رفته بود که محمدرضا ساکت توانسته او را متقاعد به ادامه کار کند.  اما از قرار معلوم  این بار استعفای مورایس جدی است و او به خاطر مسائل زیادی دیگر قصد ادامه کار در سپاهان و کلا فوتبال ایران را ندارد. در همین راستا با خبر شدیم نیک فر سرپرست باشگاه سپاهان که رابطه بسیار خوبی با محرم نویدکیا دارد هدفش بازگرداندن این مربی به نیمکت طلایی‌پوشان است. البته اولویت اصلی مدیران باشگاهه تلاش برای بازگرداان‌ن مورایس خواهد بود. اما اگر به هر دلیلی این اتفاق رخ ندهد، به سراغ نویدکیا خواهند رفت. اتفاقی که خیلی از بازیکنان بومی این تیم از آن استقبال می کنند.

باشگاه سپاهان اصفهان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که با هدف آنچه احقاق حق این باشگاه خوانده است، به دادگاه عالی ورزش(کاس/CAS) شکایت خواهد کرد. این باشگاه به‌رغم بازگشت چهار امتیاز کسرشده در پرونده نقض قانون سقف قرارداد، در سه بازی اخیر خود شکست خورد و حالا در بیانیه‌ای اعلام کرده است که در پرونده محرومیت ۶ بازیکن این تیم و همچنین بابت آنچه اشتباهات فاحش داوری خوانده است، به CAS شکایت خواهد کرد.

 

مرتبط ها