کد خبر: 91669

ایران‌خودرو:

مجوز استاندارد هر خودرو‌ صادر نشود، خط تولیدش متوقف می‌شود

طبق اعلامیه ایران خودرو، در صورت تمدید نشدن مجوزهای سازمان ملی استاندارد برای تولید هر‌گونه از محصولات، نسبت به توقف خط و جایگزینی با محصول دیگر تصمیم‌گیری خواهد شد.

اطلاعیۀ ایران‌خودرو بدین شرح است:

همۀ محصولاتی که دارای استاندارد هستند درحال فراخوان تکمیل وجه برای مشتریان است و سایر خودروها نیز در صورت تمدید مجوز سازمان ملی استاندارد و ادامه تولید، فراخوان خواهند شد.در صورت تمدید نشدن مجوزهای سازمان ملی استاندارد برای تولید هر‌گونه از محصولات، نسبت به توقف خط و جایگزینی با محصول دیگر تصمیم‌گیری خواهد شد.
این در حالی است که مخاطبان با ثبت پویشی با عنوان «گلایه مشتریان ایران خودرو از روند فروش خودروهای پارس» عنوان کرده‌اند که شرکت ایران خودرو هیچ برنامه و زمان بندی مشخص در ارسال بخشنامه‌های فروش ندارد.آنها همچنین اعلام کردند که در حال حاضر متقاضیان پژو پارس، پارس elx و پارس سفارشی که تعهد سامانه یکپارچه برای تحویل خودرو به آنها زمستان ۱۴۰۲ است، هر روز منتظر پیامک بخشنامه فروش هستند و ایران‌خودرو هیچ‌گونه پاسخی برای برنامه فروش ارائه نمی‌کند. پیش از این ایران‌خودرو به مشتریان پژو پارس پیشنهاد داد تا به جای این خودرو ۲۰۷ تحویل بگیرند که از آن استقبال نشد.

مرتبط ها