کد خبر: 90824

اسماعیلی‌فر برای بازی با استقلال خوزستان استارت زد؛

تکلیف امیری این هفته مشخص می‌شود

وحید امیری، کاپیتان دوم پرسپولیس بعد از تشدید مصدومیت همسترینگش در بازی برگشت پرسپولیس و استقلال تاجیکستان هنوز نتوانسته به تمرینات گروهی تیمش برگردد و برای بازگشت نیاز به اجازه پزشکش دارد. او برای این دوره درمانی‌اش پزشک خود را تغییر داد و حالا این پزشک خواسته در 48 ساعت آینده از همسترینگش ‌ام‌آرآی بگیرد و اگر بهبودی حاصل شده بود مجوز حضور در تمرینات گروهی سرخپوشان را بگیرد.

وحید امیری، کاپیتان دوم پرسپولیس بعد از تشدید مصدومیت همسترینگش در بازی برگشت پرسپولیس و استقلال تاجیکستان هنوز نتوانسته به تمرینات گروهی تیمش برگردد و برای بازگشت نیاز به اجازه پزشکش دارد. او برای این دوره درمانی‌اش پزشک خود را تغییر داد و حالا این پزشک خواسته در 48 ساعت آینده از همسترینگش ‌ام‌آرآی بگیرد و اگر بهبودی حاصل شده بود مجوز حضور در تمرینات گروهی سرخپوشان را بگیرد. در حال حاضر امیری به طور منظم دوره درمانی خود را سپری می‌کند تا بتواند قبل از پایان نیم‌فصل برای پرسپولیس به میدان رفته و شانس حضور در جام ملت‌ها‌ را داشته باشد. در این میان بازی‌های پرسپولیس تا نیم‌فصل بسیار فشرده خواهد بود به شکلی که تا 11 دی باید چهار بازی انجام دهد و این مساله کار امیری را برای بازگشت به میادین خیلی سخت‌تر می‌کند. اما دانیال اسماعیلی‌فر که در دربی 102 به خاطر مصدومیت تعویض شد به تمرینات گروهی سرخپوشان برگشته و مشکلی برای همراهی این تیم در بازی فردا با استقلال خوزستان ندارد. البته احتمال اینکه وحدت حنانوف به جای دانیال در این بازی به میدان برود زیاد است. پرسپولیس در حال حاضر به غیر از امیری بازیکن مصدومی در تمرینات خود ندارد و نفراتی چون مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی هم دوره درمانی طولانی مدت خود را پشت سر می‌گذارند.
پرسپولیس فردا در ادامه دیدارهای هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر راهی اهواز می‌شود تا به مصاف استقلال خوزستان قعرنشین برود و سپس یکشنبه آینده در ورزشگاه آزادی دیداری سخت را برابر شمس آذر قزوین پیش‌رو دارد.

مرتبط ها