کد خبر: 90146

بعد از شکست جام «ستارگان بیلیارد» با کمک مهران مدیری؛

محمدرضا گلزار سرپرست تیم ملی پدل شد

پنج سال پیش مهران مدیری به منظور کمک برای برگزاری جام «ستارگان بیلیارد»، رئیس کمیته هنرمندان بیلیارد شد و حالا امروز محمدرضا گلزار با وعده جذب اسپانسر، سرپرست تیم ملی پدل ایران شد.

پنج سال پیش مهران مدیری به عنوان رئیس کمیته هنرمندان فدراسیون بیلیارد و بولینگ منصوب شد.  هاشم اسکندری دلیل انتصاب مهران مدیری را برگزاری «ستارگان بیلیارد» بیان کرد تا مدیری بتواند در راه جذب ستاره‌ها به این جام، کمک حال فدارسیون باشد. رئیس فدراسیون امیدوار بود با پخش «ستارگان بیلیارد»در صداوسیما با حضور چهره‌های مطرحی مثل مدیری، علی دایی و علیرضا عصار،  بتواند اسپانسر برای این جام جذب کند.

با وجود اینکه خبری از فعالیت مهران مدیری و جام ستارگان نشد، با نزدیک بودن مسابقات پدل قهرمانی آسیا، امروز محمدرضا گلزار عضو هئیت رئیسه پدل و سرپرست تیم ملی شد.
گلزار در نشست معارفه‌اش به عنوان عضو هیات‌رئیسه انجمن پدل ایران گفت:«در این مدت خیلی تلاش کردم که این سمت را نپذیرم با وجود اینکه من عاشق ورزش هستم. در پدل هم چندسالی است فعالیت دارم و مطمئن باشید که تیم ملی سال آینده سورپرایزهایی دارد.»

برخلاف انتظار، سرپرست منصوب شده تیم ملی در پدل خیلی فنی نیست. او به فدراسیون وعده داده که با جذب اسپانسر، در کنار این رشته باشد. گلزار با تاکید بر "تلاش برای طراحی شبکه به منظور پخش زنده مسابقات پدل" دلیل انتصاب خود را بیان کرد.

وی در مصاحبه امروز خود گفت:«به زودی شرایط را برای برپایی اردویی خارج از ایران فراهم کنیم و با هماهنگی فدراسیون یک مربی اسپانیایی هم به کادرفنی تیم ملی اضافه می‌شود.»

مرتبط ها