کد خبر: 89934

مراقب کلاهبرداران باشید؛

برای دریافت سود سهام عدالت به هیچ سایتی مراجعه نکنید

 دستیار ویژه رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت:«برای دریافت سود سهام به هیچ فردی پیام داده نخواهد شد و از افراد هیچ مدرکی درخواست نمی‌شود.»

 دستیار ویژه رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: برای دریافت سود سهام به هیچ فردی پیام داده نخواهد شد و از افراد هیچ مدرکی درخواست نمی‌شود.  امسال هم مانند سال‌های گذشته مجامع برگزار می شود و منتظر واریز سود شرکت‌ها هستیم که بناست سود سهام عدالت در دو مرحله پرداخت شود که مرحله اول تا پایان آذر ماه و مرحله دوم و تسویه هم تا پایان سال اتفاق خواهد افتاد.

 هر زمان که موضوعات مربوط به سهام عدالت مطرح می‌شود عده‌ای از این فرصت جهت کلاهبرداری استفاده می‌کنند. معمولا کلاهبرداران چند روش دارند؛ یا به افراد پیامک ارسال می‌کنند و می‌گویند برای دریافت سود سهام عدالت با این شماره تماس گرفته یا روی لینک خاصی کلیک کنید. برای دریافت سهام عدالت به هیچ فردی پیامک زده نمی‌شود.کلاهبرداران ممکن است در فضای مجازی سایتی را معرفی کنند که قطعا هیچ سایتی برای دریافت سود سهام عدالت وجود ندارد.  سود سهام عدالت درست همانند سال گذشته به شماره شبای بانکی هر فردی که پیش‌تر در سجام وارد کرده واریز می‌شود.

مرتبط ها