کد خبر: 89840

پایان یک بی‌نظمی؛

بالاخره استقرار تماشاگران در آزادی کنترل‌ شد + تصاویر

پس از بی‌نظمی‌های مستمر در استادیوم آزادی، مسئولان اقدامات لازم برای برقراری نظم در ورزشگاه آزادی را در دستور کار ویژه خود قرار دادند.

به گزارش «فرهیختگان»، بالاخره مسئولان اقدامات لازم برای برقراری نظم در ورزشگاه آزادی را در دستور کار ویژه خود قرار دادند. همیشه یکی از نقدهای جدی به برگزاری مسابقات این بود که جمعیت همواره بیشتر از گنجایش سکوها وارد استادیوم آزادی می‌شدند. به همین ترتیب همیشه راهروهای سکوهای آزادی هم پر از جمعیت می‌شد که این اتفاق خلاف قوانین و مقررات بین‌المللی بود. بارها هم فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا فدراسیون و باشگاه‌های ایرانی را جریمه کرده بودند.
با توجه به تأکید ویژه ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا برای رعایت کردن استانداردهای  مربوط به امنیت سکوها و تماشاگران، امروز در بازی پرسپولیس و الدحیل شاهد این اتفاق بسیار خوب هستیم که مأموران از نشستن تماشاگران در راهروها جلوگیری کرده‌اند و تا این لحظه جلوی بی‌نظمی همیشگی گرفته شده است. همواره در زمانی که نظم رعایت نمی‌شد انتقاد را مطرح می‌کردیم و حالا که جلوی این اتفاق بد گرفته شده باید به این نکته مثبت پرداخت. امیدواریم تا پایان مسابقه هم این نظم رعایت شود.

 

مرتبط ها