کد خبر: 89237

نسف‌قارشی صدرنشین گروه B شد؛

کمک السد قطر برای صعود پرسپولیس و سپاهان

تیم السد قطر با پیروزی مقابل شارجه امارات شرایط صعود پرسپولیس و سپاهان ایران را برای صعود هموارتر کرد.

حمید شهسوار: مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در گروه B با شکست خانگی شارجه برابر السد و برتری نسف‌قارشی مقابل نماینده اردن پیگیری شد.

شارجه امارات 0 - السد قطر 2

در دیدار شارجه امارات و السد قطر، گونزالو پلاتا در دقیقه ۹ اولین گل بازی را برای السد به ثمر رساند تا تیم‌ها با همین نتیجه به رختکن بروند. در نیمه دوم، بغداد بونجاح در دقیقه ۶۰ دومین گل را وارد دروازه شارجه کرد تا کوزمین اولاریو رومانیایی و تیمش در خانه شکست سختی را متحمل بشود.در این دیدار داور میدان هفت کارت زرد را به بازیکنان نشان داد که سهم نماینده امارات پنج کارت بود.

نسف‌قارشی ازبکستان 3- الفیصلی اردن 1

در دیدار نسف‌قارشی و الفیصلی اردن، بانیهانی نخستین گل بازی را برای نماینده اردن به ثمر رساند اما در ادامه ماتئوس،‌ عبالرحیماتوف و استانویویچ در دقایق ۴۷، ۵۰ و ۶۸ برای نسف‌قارشی گلزنی کردند تا آنها نتیجه شکست را با پیروزی عوض کنند. عبید السمریه در دقیقه ۸۴ هم یک پنالتی را از دست داد تا الفیصلی فرصت کم‌کردن اختلاف را از دست داده و این دیدار را با شکست ۳ بر یک به پایان ببرد.

در این گروه، نسف‌قارشی با ۱۰ امتیاز در صدر است و شارجه با هشت امتیاز در رده دوم جای دارد. السد و الفیصلی نیز با هفت و سه امتیاز در رده‌های سوم و چهارم هستند.

مرتبط ها