کد خبر: 89225

تغییر تابعیت؟

هادی چوپان: مادر همه ما ایران است

قهرمان مسترالمپیا: هادی چوپان تا الان بیش از ۵ پاسپورت عوض کرده و ۱۶۰ کشور دنیا را گشته است. همه کشور ها را دیدم، اما معتقدم اگر همه این کشورها را جمع کنی، مخففش می‌شود: ایران.

علی نوری: هادی چوپان پیش از بازگشت به شیراز در دبی در مراسم تجلیلی حضور یافت و صحبت‌های مهمی انجام داد. در این مراسم از احتمال تغییر تابعیت او هم صحبت شد که قهرمان ایرانی واکنش جالب‌توجهی به آن داشت: هادی چوپان تا الان بیش از ۵ پاسپورت عوض کرده و ۱۶۰ کشور دنیا را گشته است. همه کشور ها را دیدم، اما معتقدم اگر همه این کشورها را جمع کنی، مخففش می‌شود: ایران. همه چیز در ایران داریم و تنها کشوری هستیم که مردمش قدر قهرمانی را می‌دانند. خیلی‌ها می‌گویند تو بزرگ‌ترین قهرمان ایران هستی، چرا ماشینت این است یا چرا اینقدر ساده به فلان مجلس می‌روی. من می‌گویم شخصیت افراد مهم است.

وی در ادامه گفت:  ورزش کشور ما نیاز داشت که یک ساندو(جایزه برنده مسترالمپیا) داشته باشد. خدا را شکر بعد از ۶۰ سال برگزاری مسترالمپیا اولین ایرانی و حتی اولین آسیایی هستم که توانستم ساندو را به کشورم بیاورم. شاید من تنها قهرمانی باشم که بعد از قهرمانی دنبال این نیستم که اسمم در روزنامه بخورد یا تلویزیون از من گزارش بگیرد. به بچه‌هایم نیز یاد دادم که جزیی از این آب و خاک هستند و مادر اصلی همه ما ایران است.

مرتبط ها