کد خبر: 88995

بحث، کمک در تربیت بازیگر بود؛

انسیه‌ خزعلی: نگفتم طلبه‌ها بازیگر شوند، شیطنت کردند

انسیه خزعلی معاون امور زنان گفت:« اصلا بحث بازیگری نبود، اینها شیطنت‌هایی است که همیشه وجود داشته است. طبیعت کار این است کسانی که استعداد دارند آموزش ببینند، اینها زمان می‌برد نه اینکه این‌ها الان بشوند کارگردان.»

انسیه خزعلی معاون امور زنان در گفت‌وگو با برنامه «و اما امروز» که از شبکه آموزش پخش می‌شود درباره صحبت‌هایش نسبت به ورود زنان طلبه به عرصه بازیگری که در چند روز گذشته حاشیه‌هایی را به دنبال داشت گفت:«یک پیشنهادی در یک جمع خصوصی از طرف خانم‌های طلبه مطرح شد که توانمندی‌هایی دارند و کارهایی هم کردند، فیلمنامه نوشتند و می توانند در زمینه فیلمسازی و کارگردانی و تربیت بازیگر فعالیت کنند. نه اینکه بازیگر شوند چون بعضی تعبیر کردند که خانم‌های طلبه می‌خواهند بازیگر شوند.»

وی افزود:«بحث، کمک در تربیت بازیگر بود. ما هم مثل همه نشست‌هایی که با جوانان داریم وظیفه‌مان این است که استقبال کنیم از توانمندی‌ها و استعدادهایی که جوان ها دارند و گفتیم ما در حد توانمان کمک می‌کنیم. شما بروید آموزش ببینید، طبیعتا باید با مهارت باشد، ما هم پشتیبانی می‌کنیم از اینکه شما آموزش ببینید. حیطه هنر، شعر، حیطه‌های مهارتی استعداد می‌خواهد و همه اقشار از دانشجو و طلبه باید شناسایی شوند.گفتند می‌خواهیم وارد این عرصه شویم و یاد بگیریم ما هم گفتیم پشتیبانی و معرفی می کنیم. ما که خودمان در کار اجرایی نیستیم و دستگاه‌هایی که متصدی هستند آموزش می‌دهند. اصلا بحث بازیگری نبود، اینها شیطنت‌هایی است که همیشه وجود داشته است. طبیعت کار این است کسانی که استعداد دارند آموزش ببینند، اینها زمان می‌برد نه اینکه این‌ها الان بشوند کارگردان.»

مرتبط ها