کد خبر: 88993

ما با غرور و افتخار، با اشغالگر مقابله کردیم؛

هنیه: مبارزان ما زخم‌های دشمن را عمیق‌تر کردند

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس گفت:«مردم ما حماسه ایستادگی و مقاومت به ثبت رساندند و مبارزان ما زخم های دشمن را عمیق تر کردند.»

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس گفت:« حماس بر تعهد به توافق تا وقتی دشمن صهیونیستی به آن پایبند باشد، تاکید می نماید. با نظارت برادرانمان در قطر و مصر وارد مذاکرات دشواری شدیم و با مسئولیت‌پذیری آن را مدیریت کردیم. دشمن در برابر شرط های مقاومت و خواست و اراده ملت ما سر تسلیم فرود آورد  که این امر منجر به توافق آتش بس شد. دشمن بر بازگرداندن اسرایش با زور سلاح و کشتار و نسل‌کشی حساب کرده بود.

وی افزود:«مردم ما حماسه ایستادگی و مقاومت به ثبت رساندند و مبارزان ما زخم های دشمن را عمیق تر کردند. ما با غرور و افتخار، با اشغالگر مقابله کردیم و طرح های آن را به شکست کشاندیم. حماس هرگز مواضع خود را قبل و بعد از نبرد ترک نکرده و نمی کند و به تمسک‌مان به وحدت مردم فلسطین تاکید می کنیم. ما از موضع عربی و اسلامی در رد هرگونه مداخله در تعیین سرنوشت باریکه غزه تشکر می‌کنیم. مردم ما در غزه و قدس و سراسر فلسطین و در هر کجا که باشند، در حال نبرد برای آزادسازی میهن‌مان هستند.»

مرتبط ها