کد خبر: 88733

جام جهانی فوتبال زیر17 سال؛

مصاف یوزهای ایرانی با شیرهای اطلس

تیم فوتبال نوجوانان ایران در ادامه مسابقات جام جهانی زیر 17سال امروز رودرروی مراکش قرار می‌گیرد تا به رؤیاپردازی‌اش ادامه دهد.

حسین نقی‌پور، خبرنگار: تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان پس از صعود به عنوان تیم سوم گروه C جام جهانی زیر 17 سال، از ساعت 15:30 سه‌شنبه در یک هشتم نهایی به میزبانی ورزشگاه گلورا بانگ تومو به مصاف مراکش می‌رود.

شاگردان حسین عبدی در حالی با آمار 3 بازی، 2 برد، یک باخت، 9 گل زده، 4 گل خورده و 6 امتیاز پایین‌تر از انگلیس و برزیل در رتبه سوم گروه خود قرار گرفتند که تیم آفریقایی با آماری ضعیف‌تر از لحاظ گل زده یعنی 3 بازی، 2 برد، یک باخت، 5 گل زده و 2 گل خورده بالاتر از اکوادور، اندونزی و مراکش صدرنشین گروه A شد.

سعید شیبا، بازیکن تیم ملی مراکش بین سال‌های 1991 تا 2001 با 43 بازی و 6 گل ملی که در تیم‌های الهلال عربستان، نانسی فرانسه، القطر، شارجه امارات و رباط مراکش سابقه بازی، در القطر و الهاشمیه سابقه سرمربیگری و در تیم ملی بزرگسالان مراکش سابقه مربیگری دارد، در حال حاضر سرمربی نوجوانان مراکش است.

ایران در مرحله گروهی با خلق یک شگفتی بزرگ در بازی اول برزیل را شکست داد و در بازی دوم با وجود ارائه نمایشی خوب در لحظات پایانی مقابل انگلیس شکست خورد و سپس با پیروزی 5 بر صفر مقابل کالدونیا موفق به کسب جواز صعود به مرحله بعد شد تا در این مرحله به مصاف تیم اول گروه A، یعنی مراکش برود. مراکشی‌ها در گروه خود پاناما و اندونزی را شکست داده و مقابل اکوادور با دو گل شکست خورده بودند.

مرتبط ها