کد خبر: 88361

بیمارستان شفا خالی از سلاح و تجهیزات نظامی؛

یک شکست اطلاعاتی بزرگ دیگر برای صهیونیست‌ها + فیلم

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد؛ بر خلاف آنچه پیش‌بینی می‌شد، بیمارستان شفا خالی از هرگونه سلاح و تجهیزات نظامی بوده است!

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد «بر خلاف آنچه پیش‌بینی می‌شد، بیمارستان شفا خالی از هرگونه سلاح و تجهیزات نظامی بوده است»! در همین حال، برخی منابع عبری‌زبان اعلام کردند که هیچ ردی از اسرای اسرائیلی در بیمارستان شفا پیدا نشد! آمریکایی‌ها و ارتش رژیم صهیونیستی روزهاست که ادعا می‌کنند مقر فرماندهی حماس زیر بیمارستان شفا قرار دارد و حماس از آن برای اقدامات نظامی استفاده می‌کند و با این بهانه این بیمارستان را امروز مورد حمله وحشیانه قرار دادند اما خوار و ذلیل مجبور به خروج از آن شدند و نتوانستند این ادعا را ثابت کنند و حتی به یکی از اسرای خود دست یابند!

 

بیاید از زاویه یک «انسان» نگاه کنیم نه یک فرد حتی علاقه‌مند به جریان مقاومت با نگاه ضد رژیم. از زاویه فردی نگاه کنیم که حتی مخالف اقدام ۷ اکتبر است و حتی به استدلال‌های رژیم برای توجیه کشتار غیرنظامیان هم توجه دارد. در این صورت باز هم به یقین اقدامات رژیم جنایت جنگی است. رژیم ادعا می‌کند علاقه‌ای به کشتن کودکان و غیرنظامیان ندارد و تقصیر مقاومت است که مثلا «در بیمارستان‌ها و میان مردم عادی مخفی شده» و برای دست یافتن به اهداف نظامی، چاره‌ای جز حمله به بیمارستان‌ها و بمباران مناطق شهری و غیرنظامی ندارد. با توجه به همه این حرف‌ها هم اقدامات رژیم توجیه‌پذیر نیست نه حتی به دلایل دینی! حقوق بین‌المللی که خودشان نوشته‌اند هم مخالف این دست جنایت‌هاست. یک استاد حقوق بین‌الملل در برنامه‌ای که بی‌بی‌سی برای سفیدشویی اسرائیل ترتیب داده بود فاش کرد که حمله به اردوگاه جبالیا و بیمارستان شفا _حتی اگر ادعاهای رژیم درست هم باشد توجیه‌پذیر نیست_ و «قطعا» جنایت جنگی محسوب می‌شود. او همچنین گفته حتی یک سند هم که ادعاهای رژیم را تایید کند وجود ندارد.

 

مرتبط ها