کد خبر: 88164

«مهدی عرفاتی» سردبیر پیشین برنامه به افق فلسطین؛

دوستان افق تصمیم گرفتند و ما هم تمکین و سکوت کردیم

قصد ندارم به حاشیه‌های اخیری که برای برنامه به افق فلسطین پیش آمده بپردازم… از اول هم بنای‌مان همین بود. بچه‌های مظلوم غزه زیر آتش ظلم صهیونیست‌ها جان می‌دهند و ما اینجا به اسم فلسطین یقهٔ هم را بگیریم!؟ حاشا و کلّا!

مهدی عرفاتی سردبیر پیشین برنامه به افق فلسطین در توضیحاتی درباره حواشی رخ داده پیرامون این برنامه نوشت: جمعی از بچه‌های سازمان اوج، یک‌دل و یک‌دست یاعلی گفتند و ۲۶ شبانه روز با همهٔ وجودشان پای‌کار آمدند تا قصهٔ پرغصهٔ فلسطینِ عزیز را برای مردم و افکارعمومی بطور شایسته روایت کنند. مثل هر کار دیگری از این جنس، حتما خطا و اشتباه هم داشتیم، اما در مجموع «به افق فلسطین» مورد اقبال قرار گرفت و روز به روز بر دایره مخاطبانش افزوده می‌شد.
مدیریت شبکه افق بنا به هر دلیلی تصمیم گرفت کار را با تیم دیگری ادامه دهد، ما هم با دلی‌ پرخون پذیرفتیم، چون یقین داشتیم که این کار با همین تیم، به خروجی بهتری خواهد رسید. علی‌ایحال دوستان افق تصمیم گرفتند و به ما ابلاغ کردند و ما هم تمکین کردیم. بجز یک متن سه‌خطی هم که موضع سازندگان برنامه بود، هیچ موضعی نگرفتیم و سکوت کردیم. اساسا هدف برنامه، ایجاد وفاق و همدلی بر سر آرمان فلسطین بود و گسترش دامنه اختلاف، نقض غرض این هدف بزرگ.
دیروز هم که خبرنگار محترم روزنامه هم‌میهن برای مصاحبه درباره حواشی اخیر تماس گرفت، همین موضع را پیش بردم که بجای پرداختن به حاشیه، به اصل مسأله فلسطین بپردازید.
به دوستان افق و برخی رفقای نادیده که این روزها همه‌جور تهمت و ناسزا نثار ما کردند هم برادرانه پیشنهاد میکنم به‌جای پرداختن به حواشی و اتلاف انرژی، بر روی بالا بردن کیفیت برنامه و جلب رضایت مخاطبان تمرکز کنند.
به امید پیروزی مردم مظلوم فلسطین

مرتبط ها