کد خبر: 88068

نخستین مسابقه ملی کارتون دانشگاهیان دانشگاه آزاد؛

گام اول استعدادیابی هنری دانشگاه برداشته شد

 اوایل اردیبهشت‌ماه سال جاری بود که پوستر یک مسابقه متنوع در سطح دانشگاهی و البته ملی در گوشه و کنار سایت‌ها و واحدهای دانشگاه آزاد به چشم می‌خورد که نشان می‌داد قرار است نخستین مسابقه ملی کارتون دانشگاهیان دانشگاه آزاد توسط باشگاه رشد استعدادهای ادبی و هنری برگزار شود. دانشجویان نیز تا ۳۰ اردیبهشت ماه فرصت داشتند که در عرصه کارتون و کاریکاتور حداکثر پنج اثر با موضوع «دنیای غرب؛ پیشرفته در علم و فناوری و تهی‌دست در بنیان‌های اخلاقی و اعتقادی» برای دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.

مطهره سادات قاسمی-فاطمه طاری‌بخش، گروه دانشگاه: اوایل اردیبهشت‌ماه سال جاری بود که پوستر یک مسابقه متنوع در سطح دانشگاهی و البته ملی در گوشه و کنار سایت‌ها و واحدهای دانشگاه آزاد به چشم می‌خورد که نشان می‌داد قرار است نخستین مسابقه ملی کارتون دانشگاهیان دانشگاه آزاد توسط باشگاه رشد استعدادهای ادبی و هنری برگزار شود. دانشجویان نیز تا ۳۰ اردیبهشت ماه فرصت داشتند که در عرصه کارتون و کاریکاتور حداکثر پنج اثر با موضوع «دنیای غرب؛ پیشرفته در علم و فناوری و تهی‌دست در بنیان‌های اخلاقی و اعتقادی» برای دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند. دبیر مسابقه، آرمان داوودی‌آبکنار و داوری آثار برعهده بهمن عبدی، سید‌مسعود شجاعی‌طباطبایی و کیارش زندی، از هنرمندان مطرح کشورمان بود. دیروز مسابقه ملی کارتون دانشگاهیان دانشگاه آزاد به آخرین ایستگاه خود یعنی اختتامیه رسید. در این مراسم از شش شرکت‌کننده برگزیده، دو رابط فعال باشگاه رشد در استان، ۱۳ شرکت‌کننده در کارگاه‌ها و رتبه‌های اول و دوم مسابقه تقدیر شد.

فرزاد جهان‌بین، معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه: آموزش حوزه هنر ارتباط سیستماتیکی بین عرصه و پایه ندارد.

محمدرضا شریف‌زاده‌، سرپرست دانشکده هنر دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز:از دریای مفاهیم قرآنی در سینما و انیمیشن‌ جدا مانده‌ایم.

عباس محمدی، رئیس باشگاه رشد استعدادهای هنری و ادبی جوان:جشنواره‌ها مسیر استعدادیابی دانشجویان دانشگاه آزاد است.

برای خواندن متن کامل گزارش، اینجا را بخوانید.

مرتبط ها