کد خبر: 87100

گرایی نیاز به جراحی دارد؟

لیست دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد

جدیدترین لیست نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جهت آماده‌سازی به فاصله ۱۰ ماه تا آغاز بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در حالی از سوی حسن رنگرز اعلام شده که در بین اسامی مدعوین، خبری از نام محمدعلی گرایی نیست.

جدیدترین لیست نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جهت آماده‌سازی به فاصله ۱۰ ماه تا آغاز بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در حالی از سوی حسن رنگرز اعلام شد.

اسامی نفرات دعوت شده به این اردو به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم: پویا دادمرز (خوزستان)

۶۰ کیلوگرم: مهدی محسن‌نژاد (خوزستان)

۶۳ کیلوگرم: ایمان محمدی (خوزستان) و میثم دلخانی (فارس)

۶۷ کیلوگرم: محمدرضا گرایی (فارس) و دانیال سهرابی (خوزستان)

۷۷ کیلوگرم: امین کاویانی‌نژاد (خوزستان)

۸۷ کیلوگرم: علیرضا مهمدی (خوزستان)

۹۷ کیلوگرم :محمدهادی ساروی (مازندران)

۱۳۰ کیلوگرم:امین میرزازاده (خوزستان)

در بین اسامی مدعوین، خبری از نام محمدعلی گرایی نیست. دکتر سهراب کیهانی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون کشتی و پزشک متخصص کشتی‌گیران گفت:«محمدرضا گرایی پارگی رباط داخلی داشت که با همان وضعیت توانست روی تشک برود و مدال برنز هم گرفت. احتمالاً او را به‌زودی خواهم دید، اما نیاز به جراحی ندارد. آسیب‌دیدگی کامران قاسم‌پور هم ضایعه‌ای نیست که بهبود پیدا نکند. او هم نیازی به جراحی ندارد و به تدریج بهتر خواهد شد.»

کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ صربستان اکنون جای خود در وزن المپیکی ۷۷ کیلوگرم را به امین کاویانی‌نژاد داده؛ موضوعی که به‌نظر می‌رسد به حواشی پرتاب بطری آب در خلال مسابقه محمدرضا گرایی و در دست بررسی بودن پرونده محرومیت وی از سوی اتحادیه جهانی مربوط بوده است.

مرتبط ها