کد خبر: 86758

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری؛

گل‌محمدی: علیه ما لجن‌پراکنی‌ می‌کنند؛ کاری نکنند نامشان را بگویم!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ بعد از نزدیک به چهار سال و نیم این اولین بازی است که در لیگ قهرمانان آسیا با هوادار بازی می‌کنیم و از این بابت واقعاً خوشحالم.

خوشحالی خودم از این بابت است که پس از چهار سال و نیم اولین دیدارمان در لیگ قهرمانان آسیا با حضور هواداران برگزار می‌شود. از این بابت واقعا خوشحالم و به امید خدا فردا بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و هواداران را شاد کنیم.

بازیکنان خوبی را متاسفانه از دست دادیم و روی این بازیکنان حساب ویژه بازی کرده بودیم. بعضی از اتفاقات غیرقابل پیش بینی است و از دست ما خارج است.

 امسال متاسفانه یک تیم رسانه‌ای علیه پرسپولیس تشکیل داده‌اند و خودم می‌دانند که چه کسانی هستند! همه ما داخل تیم می‌دانیم که چه کسانی هستند. متاسفانه با بعضی اخبار دروغ، شایعه و لجن پراکنی دنبال این هستند که جو مسمومی را پیرامون تیم به وجود بیاورند. اگر این روند ادامه‌دار باشد، اسامی آن‌ها را در هر کنفرانسی که لازم باشد می‌آورم. خودشان را جمع و جور کنند.

هنوز هیچ اتفاق خاصی رخ نداده است اما دنبال حل کردن مشکلات هستند ولی تاکنون هیچ اتفاق خاصی صورت نگرفته است. شاید طی دو روز آینده واریزی داشته باشیم.

مرتبط ها